1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pandora Tomorrow: Lijst voor lamers...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kelovitz, 6 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb vaak ook last van mensen die midden of zelfs aan het einde van het spel de game verlaten, zelf verlaat ik nooit een spel zonder dit te zeggen tegen mijn medespelers als ik nog in de lobby zit (dus nooit in het spel zelf) en ik ben er zelf 1 keertje uitgesodermieterd omdat internet uitviel, maar ik ben inmiddels level 2 geworden, dus wie me wilt toevoegen.....

    CYBERMAX7
     
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    zou goed kunnen had sic nl ook al toen hij mm3 aant spelen was. het viel om de zoveel tijd eruit maar dit hadhij wel niet bij uc
     
  3. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Gelukkig, ik sta nog niet in het rijtje !!
     
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft niks met geluk te maken. Gewoon niet leaven dan kom je er ook niet in.

    Zonde dat zo'n leuk spel toch een beetje bedorven wordt door sommige gamers
     
  5. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Hardweir was gisteren bij mij ook weggegaan in een ranking game. Heb hem daarna gelijk Bad Feedback (cheating) gestuurd.
     
  6. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1


    LOL, in die twee games zat ik met hem als teamgenoot :p (XBW connecting people).

    Het was idd een flasher ;)
     
  7. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of het tijdens mijn game was, maar hij zei tegen me dat ie naar een verjaardag moest. (was iig de 19e)

    Jullie bedenken je vaak niet dat als iemand weggaat, alleen z'n teamgenoot de reden kan geven.

    Hij kan niet algemeen zeggen: "jonges, het spijt me, maar ik moet weg."
     
  8. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    weet je wat ze bij mij vaak doen? dan gaan ze weg als er mission succesfull staat.. dan denk je dat je gewonnen hebt en dan is ie al weg..

    ubi soft zou OF het mission succesfull scherm veel korter moeten laten duren OF zorgen dat je dan niet in je start menu kunnen komen
     
  9. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar je bent dus wel een leaver, mooi is dat :{.

    :9.
     
  10. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Verhalen als: "Mijn modem viel uit" of "Ik moest weg..." zijn mischien niet geloofwaardig maar het kan toch waar zijn. Speel dan geen ranked games en weet wanneer je moet stoppen.

    Als je iemand bent tegengekomen die leavt, meldt het pas als je een sterk vermoeden hebt dat diegene dat deed voor de stats. Als hij/zij weggaat bij het schermpje "mission succesfull" lijkt het me wel logisch...

    En S0RA,
    Ben jij niet TFO? Wij hebben vroeger ook samengespeeld alleen toen was mijn gamertag DarkSquad DLS...
     
  11. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ik weet dat jij darksquad dls bent/was en ook dat DJZ silentscope X is maar hoe weet jij dat ik TFO ben?
     
  12. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    @renegades NL, waarom had je de game op revenge gezet terwijl ik vroeg of je dat uit wou zetten?
    nu moest ik leaven als spy omdat ik iets belangrijks te doen had en alleen tijd had voor 1 potje (en die had ik gedaan als merc)

    dus dat vond ik nogal stom
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2004
  13. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    owja ik was ook nog punten kwijtgeraakt trouwens..

    ooops sorry voor deze nieuwe post maar ik kan me oude niet editen :confused:
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2004
  14. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan wél :{.

    Maar nog zo'n leaver: Sonney.
     
  15. ewout

    ewout Addicted 17-05-02

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    1
    King Jelzie Staat al op de lijst, maar een extra melding kan geen kwaad :)

    Headcollector is ook een leaver.

    NICK NL is ook een leaver.

    Viper NL start games direct als je binnenkomt, dan kan je fijn met een lvl 1 noob spelen.

    Groeten Ewout
     
  16. Darkpunker NL

    Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik woon ook dicht bij Dark Lucifer in de buurt, waar woon jij dan Kelovitz?

    Vanmiddag zat ik met robbinz, killaking66 en Dark Lucifer NL in een server, Ik en robbinz tegen lucifer en killaking, hadden we gewonnen "gaat die killaking terug naar de lobby!!:mad: en nu zegt die lucifer dat ik leave!
     
  17. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik dacht dat ik hem uit had gezet sorry. Anywasy waarom zei je niet dat je pleite moest man?

    Ik vroeg toch of we daarna sides wisselde en ik dacht dat je zei dat het goed was.

    Gamen later nog wel een keer
     
  18. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Die stats zorgen voor trieste gebeurtenissen. Het voegt niet eens iets toe aan zo'n spel, alleen bij race games wat als het helemaal cheat vrij is. Zo'n lijst heb je geen zak aan. Het zwermt van de lamers die steeds stoppen.
     
  19. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Vind het wel leuk, sta 290e:D Maar er moet gewoon een 2e patch komen, die grove sancties op leaven zal leggen, en die er ook wat aan doet aan een bep. trucje waarbij je leaft zonder puntenaftrek, verder zou er vermeld moeten staan bij de speler of er van hem bekend is of die wel of niet veel cheat.. dat werkt goed lijkt mij.
     
  20. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    weet je wat bij mij echt vaak helpt tegen leavers? zeggen dat als ze leaven dat het ontzettende lozers zijn..

    sinds ik dat doe is het aantal leavers zeker verminderd met 75%
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina