1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pandora Tomorrow: Lijst voor lamers...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kelovitz, 6 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan iedereen die nu driftig aan het protesteren is: Statistics zijn er om je te meten aan andere Xbox Live gebruikers en niet om op een oneerlijke manier hoog te komen staan. Na een tijdje, zonder klachten te hebben gehoord, wordt je uit de lijst gehaald.

En ewout, je moet er wel zeker van zijn dat ze opzettelijk de statistics ontlopen. Ik zeg niet dat ik je niet geloof maar wel krititsch blijven.

Je kunt een spy zien als hij gebruik maakt van elektrische apparaten. Bijvoorbeeld: Night Vision en Thermal Vision.

Je gaat naar level 5 als je 600 punten hebt geloof ik. Ik heb er nu 922 en kijk uit naar level 6... :p

2. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Hbe ik jouw wat gevraagt? |:-

3. burki4ever

burki4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 ouders die veel downloaden. en als ze dan beginnen met downloaden is mijn verbinding zo slecht dat x-box live het niet meer doet. dus dan kan ik er toch niks aan doen dat mijn x-box live wegvalt. en dan staat er this session is not longer available en dan sta ik ineens op die lijst.

4. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moi...

5. burki4ever

burki4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kun je mij niet van die lijst afhalen want et is niet mijn schuld dat ik leave omdat mijn verbinding zo slecht is door al dat gedownload van m'n ouders

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    geef je nou niet indirect toe dat je wel degelijk cheatte?

7. burki4ever

burki4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en er staan ook mensen op de lijst waar ik regelmatig mee speel en die leaven nooit een game. en waarom moet iedereen jouw geloven kelovitz? want er zijn veel mensen die niet op die lijst horen

8. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit zou doen dan zou er wel een goede rede voor zijn.

Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  9. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel dan a.u.b. geen ranked games meer als je weet dat je ouders downloaden... Na een tijdje verwijder ik je uit de lijst.

10. burki4ever

burki4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie heefd eigenlijk gezechd dat ik leave?

11. burki4ever

burki4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom stop je niet met die lijst met leavers. de leavers worden toch gestraft door punten aftrek en dan probeer je er ook nog voor te zorgen dat die mensen in de lijst gekickt worden voordat ze aan een game beginnen. en de mensen die er niet op horen te staan en er nu wel op staan worden dan onterecht gestraft

12. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Omdat je ook kan cheate ZONDER minpunten, en het zowiezo ergert. En ik persoonlijk wil graag weten met wie ik speel, niet een cheater..

13. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    De enige reden die er zou kunnen zijn is dat wij wonnen, want je ging bij de laatste nd13 aftellend bij de laatste 2secondes terug.. Als je dat een goede reden vind ben je echt zielig, maar dat ben je zowiezo al.

14. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg het nog één keer: Ik ga niet weg voor die K*T statics. En wat begin jij me nou gelijk uit te geschelden?

15. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet niet zo'n waarde hechtte aan die lijst :)
    Het is geen lijst van de FBI van hun niet geliefde mensen..
    En er zijn nauwelijks mensen die er naar kijken, laat staan mensen die jouw niet in een game toelaten..

Ik kan de frustratie van KoloVitz goed begrijpen en hij heb mij ook via Live verteld dat hij een lijst zou gaan maken.., waar ik hem in steun(de).

Volgens mij beoordeeld hij ook op meerdere malen op rare tijstippen (vlak na een dood, bij 0 responses left), hierna stuur ik ook een shitload aan Bad Feedback's:+ :+ :+

16. Tein

Tein XBW Blauwtje

Leuk Bevonden:
    0
    Nou headcollector, ik heb jou en dat vriendje van al een aantal keer betrapt en toen zei je zoiets van, noujah khad gewoon geen zin meer. dan vraag ik, was dat voor kutzooi zeg en dan zeg jij, zeik niet zo.
    maar alsnog evengoede vrienden als je nou maar gewoon eerlijk bent

17. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ten eerste Kelovich gewoon doorgaan met die lijst, toppie kerel.

Ten tweede Headcollector, als je een tijdje niet meer hebt gecheat dan wordt je gewoon van die lijst gehaald.

All problems solved

18. Tein

Tein XBW Blauwtje

Leuk Bevonden:
    0
    mij top 3 nu is echt:

1. Dark Lucifer (The lamest of 'm all)

2. Dark Sniper (De grootste ******lijer of 'm all)

3. Headcollector (Da Biggest meeloper of 'm all)

en ze waren allemaal nog wel een friend.
    al neem ik t van een friend juist minder kwalijk. ik speel wel niet meer met em, maar denk ik toch; ach jah moet hij weten t zijn maar een paar minuutjes
    waar ik dus echt geen GVD geduld meer mee heb zijn die FUCKIN' Fransen, spanjaarden en Italianen (jullie weten vast wel waarom)

BTW.
    waar staat die lijst dan waar jullie t over hebben, ik haal alles uit de topics, of is het gewoon de geeditte 1st post?

19. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    geedite eerste post

20. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar als er leuk, succesvol en zonder leaven gespeeld is door iemand die op de lijst staat van lamers lijkt het mij slim om dat ook te melden. Dan komen die lamers ook nog eens van de lijst af.

Dus voortaan ook melden als je een paar leuke games hebt gespeeld met iemand die op de lijst staat. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina