1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pandora Tomorrow: Lijst voor lamers...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kelovitz, 6 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tein

    Tein XBW Blauwtje

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    nah dat weet ik niet hoor, van een moord kom je ook niet zomaar af door er 2 jaar geen te plegen

    (of is dat een beetje een domme opmerking)
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  2. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Laat kelovitch even iets bepalen. Na 2 weken niet meer te leaven mag je van mij van de lijst af :)
     
  3. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0

    ja hoor, echt zielig... ik leave echt nooit.. ik speel dit spel amper :confused: dat zeg je alleen maar omdat je me niet mag, ja zo ken ik er ook nog een paar, kan iemand me van die lijst afhalen a.u.b?
     
  4. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    in ieder geval de leavers:

    Killaking 66
    King Jelzie
     
  5. Lionhard

    Lionhard Guest

    Ik vind niet dat je die mensen van de lijst moet halen als ze een tijdje niet gecheat hebben...

    Je hebt een keer gecheat... of meerdere keren... en daar moet je nou eenmaal voor boeten.

    Zelf heb ik ook wel eens problemen met mijn verbinding en daarom laat ik clumsy altijd hosten :cool:
    Das de oplossing:):9
     
  6. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is eigenlijk best een zielige topic,iedereen ervoor uitmaken dat ze cheaten en dan blijkt het niet zo te zijn..bla bla bla bla en zo gaat deze thread waarschijnlijk nog wel 10 paginas door.
    Get a life |:-
     
  7. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluipschutter13 is een leaver, hij is maar wat trots op z'n level 4 ranking, en elke keer als hij verliest dan stopt hij met hosten (of gaat hij weg).

    Hij stond in mijn Friends List, nu niet meer dus.
     
  8. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    De leaver krijgt dan wel minpunten maar degene die wint krijgt niets.



    Nee geen lijst van de FBI :confused: maar wel een lijst waar alle leavers in staan wat wel eens handig zijn kan.
    Dus jij wil zeggen dat als je als spy je levens verkloot in anderhalve minuut dat een reden is om te leaven? :confused:



    Ik haal mensen van de lijst af als de leaver weer vertrouwen heeft gewonnen. Als je zegt dat je na twee weken van de lijst wordt gehaald wacht iedereen lekker af en na twee weken gaan ze weer leaven.
    Thx :)



    Ik heb je niet gevraagd om een mening. Dit topic is voor mensen die eindelijk eens wat doen tegen al dat geleave en als mensen zeggen dat ze niet leaven betekent dat niet dat ze de waarheid spreken. Als ik van leaven een probleem maak betekend dat nog niet dat ik een ouwe krent ben... My life's just fine :cool:
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2004
  9. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het een nobel streven Kelovitz:) Live zonder Leavers En ik vind dat er gewoon iets aan gedaan MOET worden, want de cheaters verspesten de fun nu op zo'n enorme schaal, van de 7potjes die ik speel gaan er 4 fout (met fout bedoel ik cheaters/leavers).
     
  10. Darkpunker NL

    Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1

    mooie top 3
    ik ben het met je eens over Dark Lucifer NL
    die headcollector en Dark Sniper NL heb ik volgens mij pas 1x mee gespeeld (niet geleaved) maar die lucifer heb ik ook al uit mijn lijst gehaald, hij is echt een loser gaat ie nu zeggen dat ik vaker heb geleaved dan hem:confused: :mad:
     
  11. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Darpachief zou ik ook graag even willen toevoegn aan de lijst, aangezien hij er nog niet op staat en enorm cheat en ook Captainkeyes, idem dito
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2004
  12. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat deze lijst niet veel zin heeft. Iedereen gaat wel eens weg midden in een game. En het zijn niet alleen landgenoten die dit doen dus zouden we eigenlijk ook engelsen moeten noteren en dat zijn er nogal wat!
     
  13. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze lijst heeft ZWAAR veel zin. Ik wil cheaters aan de schandpaal zien hangen. Tegen sommige speel ik al gewoon niet meer.
     
  14. Lionhard

    Lionhard Guest

    mee eens...

    Vreselijk die mensen die leaven... Heb alweer een tijdje niet gespeeld.. maar als ik weer op live kom wil ik geen leavers zien... :cool:
     
  15. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ut mee eens want ik vind dat leaven niet normaal....egt dan maken we iemand diep in nouw boeien gaan ze leaven als we bijna winnen of als ze niet meer kunnen terugkomen...
     
  16. Darkpunker NL

    Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk zou iedereen het er mee eens moeten anders ben je net zo erg als die k*nker leavers...
     
  17. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt mij niet gevraagd om een meing?Dit is toch een discussieforum of niet?Mijn reply wijkt eigenlijk niet eens zo ver af van het topic onderwerp.

    Het is trouwens wel leuk om zo'n thread te beginnen,mensen noemen die leavers zijn op te noemen,zodat je die beter kan ontwijken als je PT online speelt.En ik snap best dat het frusterend kan zijn.Maar je beschuldigt hier wel die mensen,die in jouw zin lame doen.Maar mischien hadden ze wel een goede reden om te stoppen,er kunnen verschillende redenen zijn.
    Bv de internet connectie doet het niet goed,en hij valt weg.Of hij krijgt een telefoontje,zodat ie niet verder kan spelen...etc etc.Zo'n lijst is leuk,maar het werkt niet effectief,en je beschuldigt allerlei mensen die mischien helemaal niet lame doen,en net zo eerlijk als jou spelen.En wat maakt eigenlijk heel die rating nou uit.....wat boeit het eigenlijk?
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2004
  18. ewout

    ewout Addicted 17-05-02

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    1
    @Sluipschutter13
    Je leavde een game als host met burki4ever als je team-mate
    je speelde die game tegen sphinx NL + moi.
    nadat sphinx je game weer inging om te vragen waar 't opsloeg reageerde je dat je 't zielig vond dat burki punten verloor...

    als ik zo lul, pm sphinx dan ff en vraag hem hoe 't zit...
     
  19. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Alle leavers die ik tegen kom, zeggen altijd van te voren dat ze weg gaan.(Zal wel aan mij liggen), en dat doen ze niet expres. In zeker zin wel, maar geven daar ook vaak een goede reden voor. Xbox valt uit, moeder doet moeilijk, telefoon, etc.
    Jullie moeten mensen er niet opzetten wanneer ze een keertje weg zijn gegaan tijden een game. Dat geeft ze een slechte naam, en straks speelt niemand meer met ze, alleen omdat ze 1 keer de telefoon moesten opnemen. Dat is gewoon niet leuk voor hun, en totaal onnuttig. Dus zet er dan mensen op die het vaker dan 1/2 keer doen, anders stelt deze lijst zoiezo niks voor.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2004
  20. Lionhard

    Lionhard Guest

    Als de telfoon gaat hoef je je xbox toch niet uit te zetten..

    En als ze nou die opmerkingen geven zoals tempie al zei over sluipschutter? dat hij het zielig vond?
    dan moet dat zeker wel..
    Lol het is mij wel opgevallen dat de 2 leavers (headcollector en sluipschutter) alle 2 een soort van tournooitje hebben opgezet... headcollector op dit forum en sluipschutter op een ander forum. (het owns dorum) miss is dat om hun goeie kant te laten zien?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina