1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pandora Tomorrow: Lijst voor lamers...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kelovitz, 6 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar, de mensen die ik heb opgenoemd die gingen weg, terwijl ik en mijn teammaat de laatste ND133 aan het hacken waren. Dan weet je toch vrij zeker dat ze weggaan voor hun statistieken.

Maar eigenlijk snap ik het hele leave gedoe niet. Het is zo dom, want als je leavt verlies je meer punten dan wanneer je verliest maar wel gewoon het spelletje afmaakt. Ik snap het echt niet. :confused:

2. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij ben jij zelf een leaver, ik bedoel wat voor nut heeft het om voor SPELBEDERVERS op te komen/??

3. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee duh,maar het wordt wel moeilijk spelen he met 1 telefoon in je hand en de controller in de andere.Ik kan het weten :+

4. The Messiah

Leuk Bevonden:
    1
    Ja,weer een lekkere beschuldiging wat nergens op slaat.En ik kom niet op voor de spelbedervers,alleen voor de mensen die steeds verkeerd beschuldigd worden.Zoals ik door jou...

5. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    kijk.. iemand die niet leavt voor statistics gaat OF weg als de game net begint OF als ie 1 keer dood gaat maar ZEKER niet aan het verliezen is.

voor de rest kun je het niet weten

6. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is helemaal correct mr. Tempie [Ewout].
    Het slaat helemaal nergens op als je de game verlaat, en al helemaal niet als je "host" bent.
    Dat is helemaal een naai-streek, omdat iedereen dan min punten krijgt als de "host" weg gaat.

JA JE KRIJGT MIN PUNTEN ALS JE WEG GAAT...

Vandaar die -13 of dergelijke ook al heb je gewonnen, dat komt gewoon omdat je een keer vroegtijdig bent gestopt...|:-

7. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dikke bullshit. Als mijn telefoon gaat neem ik hem gewoon op. dan verlies je het potje maar. meestal vraag ik of ik ze later terug kan bellen. Je kan toch gewoon je controller weg leggen voor een paar seconde en in de meeste gevallen vragen of je kan terug bellen. :{

Ook al die leugens met xbox uitvallen, connectie verbroken, hamster had xbox opgegeten zijn allemaal slome smoesjes (voor 90 %)die je alleeen bij SCPT tegenkomt !!!

8. The Messiah

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad,dat kan ook.Maar een andere kan het spel ook gewoon verlaten,en dan wordt hier toch nog voor lamer uitgemaakt. :p Daarom vind ik deze thread een beetje onzin.

9. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Uhm, wegggan voor de telefoon, en dat wel te rechtvaardigen vinden, BULLSHIT, je verneukt wel het spel voor de 3anderen, en vaak krijgen deze dan ook nog eens minpunten.. Maar ER MOET een nieuwe patch komen.. Ik verloor gister 23(!!) punten in een potje omdat de host leavde (franzosen).'.. DAT IS ECHT KUT!, zeker als je net zo sloom punten verdietn als mij, want nu ik 800+ punten heb gaat het niet meer zo rap over het algemeen, hoog gerankte spelers quitten vaak, en laaggerankte verdien ik niks aan.

10. The Messiah

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg toch niet dat het goed is om weg te gaan? Alleen mensen die bv weggaan voor de telefoon doen dat niet om hun rating hoog te houden.En er moet inderdaad wel wat gedaan worden aan deze lamers,maar zoals ik al eerder zei,deze thread heeft heel weinig zin.Maar speel dan gewoon zonder rating,dan heb je heel dat gezeik ook helemaal niet,die rating heeft toch geen zin,je krijgt er zeker niks extra's voor,behalve je ego hoger te doen laten lijken.

11. Darkpunker NL

Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik het helemaal met je mee eens Messiah..
    _O_

12. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor een deel ben ik het met je eens, maar een ander deel weer niet. Ranking maakt het spel juist spannend. Anders gaat iedereen gewoon klote spelen en dat is dan weer niet leuk.
    Het irritante is, je kan niet weten of het expres is of niet zolas bij mij valt de verbinding vaak uit.

13. Lionhard

Lionhard Guest

je hoefd toch helemaal niet te spelen... ga als spy gewoon ergens in een hoekje zitten.. en als merchanary gewoon stil staan met je rug tegen de muur... ofzo...

ja of je neemt de telefoon gewoon niet op ;)

14. The Messiah

Leuk Bevonden:
    1
    Jep,dat is ook een optie :+

Laatst bewerkt: 23 apr 2004
  15. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ohh shit ik wil nu iets typen maar me telefoon gaat af.

ff wachten......

Ja hallo ?

Nee hoor je stoort niet ik was toch vet aan het verliezen...

Nee je hoeft niet terug te bellen..... ik was toch al van plan te leaven..

wat..

tuurlijk wordt Renegades NL boos als ik leav.......

wat ik dan ga zeggen... ?

gewoon dat ik telefoon had......

Ohhkut ik moet ophangen mijn hamster probeert mijn XBOX op te eten !!!

;)

16. Darkpunker NL

Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

Leuk Bevonden:
    1
    hahahahah lol
    jij weet precies hoe dat gaat he... hoe zou dat toch komen:confused:
    :p

17. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nu niet mieren neuken maar ik vraag alleen om namen. Maar als jij je mening kwijt wil vind ik dat geen probleem. ;)

Natuurlijk kan het voorkomen dat iemand in de lijst staat die er niet thuishoort maar dan moet iedereen die op dit topic mensen meldt ook eerlijk en kritisch zijn. Én moet degene die denkt dat, hetgeen waar hij van beschuldigd is, niet waar is zijn mond open doen.

18. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    (ligt aan jou)
    En jij moet je niet voor de gek laten houden. Als jij denkt dat alle dingen die mensen voor de game zeggen waar zijn ben je wel erg naïef.

Iemand zegt dat hij wel moet eten zo, jij begint de game en zij winnen. Hij verlaat de game niet. Stel nu hij verloor zou hij de game hebben verlaten.

Laatst bewerkt: 23 apr 2004
  19. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Jezusmina, die Sora is even erg, start ie een game, heeft hij hem op 3games in a row staan,terwijl ie weet dat ik een slechte maat heb, en dat we een hele makkelijke mode doen (exractio hospital), fijn... 50punten eraf in 2potjes, door cheaters

20. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    eeej tigerstyle, wat is dit nou? je haat leavers en toch leave je zelf :confused:

onsportief hoor..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina