Dit klopt trouwens ook niet, want (stel je loopt (door middel van lag) op een andere plaats in het level) de mijnen/bommen zouden dan een poosje later af moeten gaan, en dat gaan ze niet....._0/
Ik was ooit een keer als Merc midden in Cinema ergens onder de grond verdwenen :{. Zag eruit alsof ik (als spy-zijnde) nog net niet doodgevallen was in Vertigo Plaza..
Ik weet nog goed toen ik samen met een Merc (die ik vanachter had gepakt) door de vloer naar beneden pleurde ! Ik viel zeker 1 minuut lang, toen ik op de "grond" kwam was ik dood. egt heeel vaag. [Spy] En je kan in Warehous buiten het level komen > Door sector 3 vrij te maken (niet hacken !!) En dan moet je bij de spawn door het hek rechts gaan, vervolgens klim je via die pijp omhoog. En je laat jezelf BIJNA dood gaan door op de grond te springen, houd ongeveer 5 streepjes over. Klim weer omhoog en ga in die tunnen bukken (dat moet ook maar goed) En dan ga je heel langzaam op dat bovenste puntje van die pijp kruipen, en dan de heletijd op B blijven drukken zodat je weet waneer je kan gaan staan. Als je staat spring je naar het dak toe en dan neem een heel grote aanloop en dan spring je over naar het 2e dak. (als je hier tussenvalt ben je dood doordat je nog maar 5 streepjes hebt, want anders moet je de hele ronde op dat stuk blijven zitten.) Ga over de rand van het dak naar de ruimte achter het hek LET OP ANDERS VAL JE ! En dan ben je er (let wel op dat je op een kist land anders ben je dood .............. ) [Merc] Je kan hiermee op de spawn van de Spy's komen (ook warehouse). Het kost wel heel veel tijd ! Ga samen (2 mercs dus) bij die computertafel staan. Eentje gaat op het hek staan (dat is diegene die op de spawn wil komen) en de andere moet tegen de kist ervoor staan, dan tel je af en neemt diegene op die computertafel een aanloop en jumpt op het hoofd van de ander, die precies op hetzelfde moment springt !!!!! En dan sta je op die kist en kan je via die brug, via de trap, op hun spawn komen. _0/
Er zijn ook nieuwere hoor, maar volgen smij werkt die fout niet meer, want sinds de update is het mij niet meer gelukt...wel jammer maarja
het is geen Glitch ik heb het zelfde gehad en het is gewoon LAG het lig ff aan je eigen con. of het spel.
Denk het niet. De mercs zagen me niet. Mijn spy-buddy wel. Als ik lagde, had de andere spy mij ook niet moeten zien.