1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pandora vandaag-> prijsvraag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Vinelli, 4 apr 2004.

1. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel groter word de kans niet, want we krijgen steeds meer leden, en dan heb je ook nog het feit dat je geen onderscheid kan maken, dus iemand die een keer een 5e prijs heeft gekregen, een fantastisch rainbow six 3 T-shirt ofzo :D, die kan dan dus al niet meer meedoen, terwijl andere dan weer een spel winnen, dat kan je nou ook niet echt eerlijk noemen, maarja, het komt gewoon zoals het komt, als je het geluk hebt te winnen, heb je geluk, en ja, anders, dan is het jammer, maar je hebt er ook niets op verloren. Ik hoop alleen dat de uitslag nou wel een keertje komt.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ik vind het verder niet erg als newbies prijzen winnen maar wat ik niet goed vind dat sommige merdere accounts maken en dus ook zo grotere kansen hebben om te winnen

3. gerjan

gerjan Guest

Ik vind het wel beetje irri dat mensen die nooit wat posten opt forum redelijk vaak winnen, en dus dus echt alleen maar voor de prijsvraag lid wordne...

4. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat vind ik ook vervelend ja, alleen daar kan je ook niets tegen doen. Eigenlijk moeten we gewoon allemaal blij zijn dat we tenminste prijsvragen krijgen, en dat er kans is dat we iets winnen.

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien instellen minimaal 2 jaar lid zijn..

ow dan vallen er wel erggg veel af :)

6. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Jaah, een heleboel mensen melden zich aan op xboxworld en die melden zich alleen aan om de prijsvragen...

7. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    idd das wel waar, ik doe eigenlijk geen eens altijd mee.
    Maar zo lang zit ik nou ook weer niet op dit forum

8. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

waar blijft die uitslag nou!?!?!?!?

9. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Wou ik hier ook gaan posten :{

10. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Nou modjes..jullie zijn opeens wel heel erg stil...;)

11. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ja, waar blijft hij... Ik wil wel eens weten wie wat hebben gewonnen... Q-dancer compleetmet je eens??! Geef eens een ractie!

12. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind ze de laatste tijd zowiezo altijd laat reageren.

:{

13. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien hebben ze het druk!?

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mensen bij xbw hebben wel meer te doen dan telkens hetzelfde antwoord posten. Zei Mirik niet als een eerder dat de uitslag pas bekend werd als de games ook daadwerkelijk leverbaar waren?

Deel Deze Pagina