het is idd een bepaald type spel, maar ja anders krijg je weer een heel ander soort game. dit spel heeft onwijs veel Xtra's! Het is net zoiets als Star Fox... maar ik vind het super, misschien omdat ik van de ouwe stempel ben ofzo... ik heb al zoveel spellen gezien op de xbox, waarbij je alles kan, maar die gewoon niet boeiend zijn... Ik ben tenminste eindelijk eens erg tevreden over de xbox
deze game ga ik dus kopen ik heb een demo van de eerste PD, en de graphics zijn slecht, maar de gam,eplay is echt VET, het boeit mij niet dat je op een rails zit! alleen moet ik nu kiezen tussen PDO en Nights of the Old Republic....
Knights Of The Old Republic komt pas in mei. Dus vrij baan voor Panzer Dragoon Orta! Alles wat ik van het spel heb gezien doet me erg denken aan Star Fox op de snes, maar dan met sappige graphics natuurlijk. Dit wordt een toppertje.
ik heb starfox op de snes en lylat wars op de nintendo64 uitgespeeld en dit is idd hetzelfde id. veel mooier natuurlijk... het is op een rail, maar je kunt gewoon om je heen kijken... wat ik wel vaag vind is dat je geen scores ziet als je ingame bent... dat vink wel zo spannend eigenlijk. Misschien is het nix voor de moderne gamer, maar het spel is subtiliteit ten top.
Ach ik verklap het intro verhaaltje alvast Orta takes place several thousand years after the last Panzer game on the Saturn. A young girl named Orta is locked in a tower. The mysterious Empire attacks the town where she is being held captive and try to take Orta from her tower prison. Suddenly the Dragon we all know and love comes and rescues Orta, they both fly off and your adventure begins. The story starts off with questions galoreā¦that's right is a shooter with a story, and an amazing one at that. The game is short but it's packed with so many extras, including the original Saturn Panzer Dragoon that it makes up for its length. kleine review erover http://www.shaftcity.com/reviews/games/PDO/PDO.php
ik heb de demo gespeeld en moet zeggen dat ik het erg stoer vind. Ben alleen bang dat het misschien hetzelfde gaat worden...maar dat zal wel niet
Deze game wordt de beste railshooter ooit (tot nu toe ), zelfs beter dan Star Fox 64 die ik wel 50x heb uitgespeeld