geloof dat dit toch wel toppertje word !!!! http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/1716/Pariah-James-Schmalz-Interview/
Dit lijkt me echt een cool spel... maar nog wel anderhalf maand ofzo wachten voordat hij uitkomt. Tenminste, geldt 03 mei 2005 nog?
ik heb de demo ervan liggen en vind het een leuke game je kan maar 1 level spelen maar je ziet al wel beetje hoe het er allemaal uitgaat zien en dat komt wel goed
Kijk maar is ff op deze site er staan 12 trailers en al het andere nieuws op over Pariah. http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=897 _0/
Ik heb ook de Demo. Ik heb hem maar eventjes gespeeld. Ik moet zeggen dat ik positieve punten zag en een paar negatieve punten. + Lekkere feeling met schieten en lopen (Beetje zoals je voor de eerste keer Halo speelde) + Mooie graphics + Je kan gebouwen kapot schieten waardoor ze in elkaar zakken en op de vijand vallen + Vijanden maken goed gebruik van beschutting, schuilen achter stenen tijdens vuurgevechten - De vijanden zien je gelijk lopen, ook als je schuilt achter een steen weten ze al waar je zit en vallen ze aan - Beetje lineair level design, je wordt echt naar een kant geleid Ik ben erg benieuwd naar de multiplayer. Ik wacht zeker een paar reviews af voordat ik deze eventueel ga kopen.
ik kan echt niet langer wachten op deze game dit word denk ik gewoon een halo 2 beater. ik ga hem echt direkt kopen en met die mapeditor is toch helemaal geweldig!
Ja bij OXM 40 zat een filmpje van Ingame + interview. Vond der niet super mooi uit zien ik hoop dat van dat filmpje toen een beta was want zo op dat filmpje leek Counter Strike voor de xbox nog mooier..
Pariah wordt een echte x box topper je kan van een rocket een vier koppige multi-zoekende draagbare kernwapens maken en je heb de wesp (quad is niet bij Halo 2 gelukt) dus ja eght een xbox toppen
ontopic: IK Kijk zo na deze game uit lijkt me cker lijp Offtopic:BIG Branden is goedkoper Blijf illegaal gamen die is cool panzerdelta~!
op gametrailers.com heb je filmpjes kon je ook op zien dat je bijna alles kapot kon knalle edit:/ sjit iemand was me voor
Co-op Weet iemand misschien of je deze game, niet via Xbox-live, co-op kan spelen. Thuis achter achter een TV met je broer ofzo!! Alvast bedankt!