Je kunt dit spel niet via Xbox Live cooperatief spelen, alleen split-screen met twee spelers! Online en over een netwerk kun je met 16 speler in ander speelmodi spelen. Kijk even op de gamepage hier onder. http://archief.xboxworld.nl/game/767
kijk anders op www.Pariahgame.com alle trailers! alle screens! alle info! en de map-editor is echt heel uitgebreid. elevation weather ground(s) terrain(s) special(s) ! !
Het gaat niet echt lang meer duren eer het spel uit gaat komen, toch is het redelijk stil rondom Pariah. Zelf heb ik wat beelden mogen aanschouwen en ik moet zeggen dat deze er goed uitzagen. Wat kan ik precies van Pariah gaan verwachten, weet iemand of er in de singleplayer genoeg tijd valt te spenderen of wordt het meer een game voor Live. Mogelijk kunnen mensen wat meer uit de doeken doen die de demo hebben gespeeld….
Ik heb de demo op de pc gespeeld en het ziet er erg mooi uit, maar ik denk eigenlijk dat dit meer een unreal beater wordt dan een halo beater, want ik vond het een unreal-achtige gameplay hebben.
ik las net dat pariah zijn goldstatus had bereikt. dus hij komt zo snel mogelijk naar de winkel. kan nie w8e
hey gasten, ik heb de review van Pariah gezien op ign.com en het heeft maar een 8,0 gekregen. Ik vind dat best laag want ign geeft wel vaak redelijk hoge cijfers. Pariah is dus zeker geen halo 2 beater!
Mmmm... Waarom moet elke futuristische FPS met Halo of Halo 2 worden vergeleken? En een 8/10 is een behoorlijke score voor een spel... Maar goed, dat is de review van IGN... Ik heb Pariah vanmiddag binnen gekregen en ik moet zeggen dat het een degelijke shooter is... Misschien geen absolute topper, maar dat kan ik nog slecht beoordelen, omdat ik de game pas een half uurtje heb gespeeld... Het ziet er allemaal best mooi uit en de besturing is prima in orde... De omgevingen zijn niet supergedetailleerd, maar eerlijk gezegd vind ik gameplay belangrijker dan graphics... Let wel: de graphics zijn zeer zeker goed, maar niet super... Pariah speelt lekker weg en heeft prima wapentuig... Je begint met een zware assault rifle (bulldog) en al snel vind je een grenade launcher met een cool effect als de afgevuurde granaten ontploffen... Vijanden vliegen ook letterlijk de lucht in bij de zware ontploffingen, ragdoll effecten okee... Het geluid probeert de spanning te verhogen en klinkt over het algemeen goed... LIVE heb ik het spel nog niet kunnen uitproberen, maar die Map maker klinkt echt interessant... Al met al een behoorlijke game die ik in ieder geval tot nu toe leuk genoeg vind... Maar smaken verschillen natuurlijk...
ik vergelijk het met halo 2 omdat de makers van Pariah hebben gezegd dat Pariah een halo 2 beater zou worden, nou, dat is dus niet gebeurd...
Mmmm... Dat is dan lekker stom van de makers van Pariah, om een dergelijke uitspraak te doen... Want ik moet je gelijk geven dat Pariah geen Halo-beater is... Maar eigenlijk wil ik zelf helemaal geen vergelijkingen maken met Halo of Halo 2... Pariah is Pariah en geen Halo... En ik vind Pariah nog een goed spel ook!
ey er staat met die Pre-Order actie dat het stopt op 5 mei maar kan ik het dan ook nog op 5 mei bestellen? en wat voor maat is dat shirt?
er zijn genoeg developers die zeggen een halo killer te hebben gemaakt, zowel op de xbox zelf als onder de vleugels van sony/nintendo ( next gen dan he) eerst zien dan geloven. maar heren, hoe is de map editor?