1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Partities verdwenen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scmogc0, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scmogc0

    scmogc0 NDS Lite te koop

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Allemaal!
    Ik bne hier nieuw, en ik heb ook net een xbox 360 gekocht,
    ik had al een wii xD mar daar zijn niet echt leuke spellen voor (wel voor multiplayer ssbb enz.) maar die is gesoftmod en ik heb een aantal echt leuke games wel origineel maar een paar die ik soms speel op me USB HDD (Western Digital 1TB HD met 2 partities, 1 voor Games (WBFS) (Wii) en 1 FAT32 voor me muziek enz.) Maar ik heb dus een xbox 360 -arcade- gekocht en als ik me hd daar op aansluit dan zegt hij dat alles weg gaat.. backup gemaakt dus. nah ik heb dus een backup op me pc hij gaat 5 min bezig dan kan ik 16 GB aan spul er op zetten dus ik stop hem in de PC (Win xp) en ik zie 1 partitie van 976 MB ofzo nja 1 TB dus en er zit 16,5 GB aan spul in dus ik kijken, ik kan niks vinden. Ik kijk in verborgen mappen en jahoor een mapje: Xbox360 met 17 Losse bestanden van elk 1 GB en 1 van 512 Mb geloof ik. dus dat backup ik ook... ik maak weer 2 partitties (1 voor wii, WBFS dus) en een FAT32. ik zet die verborgen map er weer op...en stop hem in me xbox en wat denk je? NIKS! hij vraagt of ik hem gereed wil maken ;( Maar ik las ergens dat je hem ook kan formateren naar HFS+, ik weet niet wat dat is maar alsik er op google dan krijg ik allemaal shit over mac's enz. kan iemand mijn helpen? of is er misschien iets dat ik via de pc partitie kan selecteren en dan het zelfde kan doen via de pc wat de xbox dan doet??
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kun je dat eens herformuleren in de vorm van een begrijpelijke vraag?
     
  3. scmogc0

    scmogc0 NDS Lite te koop

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ik doen xD
    is er met 2 min
     
  4. scmogc0

    scmogc0 NDS Lite te koop

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus 2 partities (FAT32 en WBFS) op me usb hdd en als ik hem in me xbox stop maakt hij er 1 FAT32 partitie van en is mijn WBFS partitie weg, hoe voorkom ik dat?
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gebruik aparte USB apparaten voor je Xbox360.
     
  6. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    fat32 faalt
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Geen Wii games downloaden al eens geprobeerd? Helaas geven wij geen ondersteuning bij het illegaal downloaden en spelen van games. Zie ook de FAQ

    Deze gaat op slot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina