1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Party en game chat

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Bread pitt, 11 okt 2015.

  1. Bread pitt

    Bread pitt New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een communication suspension gehad, dus ik kon niemand een bericht en niet praten in game of party chat.
    nu kan ik weer berichten sturen, maar niemand kan mij horen in game of party chat.. een voice bericht sturen naar iemand wil wel.. en mijn mic indicator gaat ook gewoon heen en weer als ik praat.
    ik heb een zo goed als nieuwe controller en headset, alles is up to date.
    wat is hier aan de hand?
     
  2. Bread pitt

    Bread pitt New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    2
    60 views geen reactie.. top forum dit!
    thanks
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Geen dank gozer. Ik zou even de klantenservice van MS bellen, aangezien je eerder ook al een communication suspension hebt gekregen.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Beetje overdreven reactie natuurlijk. Wellicht weet niemand het antwoord. Beetje onzinnig om dan een reply te geven in trant van,

    geen idee.
     
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Haha, eerst op Xbox Live een communication suspension krijgen (knap!) en vervolgens ook hier nog een grote mond. Goed bezig! :thumbs:
     
    Beltoni en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ligt aan je netwerk. Staat alles wel op Open? haal je genoeg snelheid op je xbox? Maatje van mij heeft dit ook gehad. Zijn NAT stond open, heb ik toch even poorten open gegooid op zijn router en het werkte weer.


    Zulke reacties worden hier niet gewaardeerd man. Als er 60 mensen hebben gekeken betekent dat, dat 60 mensen de moeite hebben gedaan om jou probleem te lezen maar geen antwoord wisten. Had je liever gehad dat 60 man "geen idee" had neergezet?
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Geen idee
     
    Pride vindt dit leuk.
  8. Bread pitt

    Bread pitt New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry dat ik wat geïrriteerd reageer, het probleem ligt bij Xbox..
    Mensen die een suspension hebben gehad, blijven problemen hebben op het moment.
    Nu gaat dit al langer dan een week zo en ik heb het wel een beetje gehad.
    Heb 30 keer met support gebeld en vandaag pas is me verteld dat het probleem bekend is.
    daarvoor kreeg ik een gebrekkig engels sprekend iemand die mij wou wijsmaken dat het aan mijn internet provider lag.
    Hij vroeg niet eens naar mijn Account of gamertag en wist het probleem al.
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    99% van de klantenservice doet dit bij Microsoft. Schuiven het gelijk af op je ISP. Schijt hekel aan. Ik ga daar ook altijd direct tegen in dat dit niet het geval is. Ze proberen je in iedergeval eerst af te poeieren voor ze je proberen te helpen. Maar goed dat het probleem bekend is. En we snappen dat mensen gefrustreerd kunnen raken. Maar dit zien wij niet aan de hand van een berichtje. Door zulke berichten zorg je alleen maar dat mensen gaan trollen of expres niet meer gaan reageren ;)
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe krijg je het dan voor elkaar om suspenden te raken? Daar begint het al
     
    Alexknl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina