1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

party games

Discussie in 'Algemeen' gestart door holyboy, 12 sep 2004.

1. AnXiouS

AnXiouS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee.. maar ik heb vandaag mashed gekocht!! _O_ na veel de demo gespeeld te hebben moest ik hem hebben! vandaag meteen mn vrienden gebeld.. masterlijk spel! _O_

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb er ook al veel uren en chips aan verknalt :p

3. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Fuzion frenzy 2 is gecancelled.
    Bron: ign.com.

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Balen zeg, ik had verwacht dat ze daar wel iets leuks van konden maken (on en offline).

5. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd een beetje jammer, staat er niet bij waarom? Ik ga dat ff checken :mad:

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    FF had veel te weinig vershillende minigames. Het waren een aantal spelletjes waar steeds iets bij was gevoegd. Mario Party vind ik persoonlijk veel beter in elkaar steken. Dus als je een GC hebt koop dan MP. Heb je geen GC, ga er dan 1 halen ;)

7. holyboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen gc en als ik die koop wor mijn vriendin helemaal gek. Maar idd mp4 en 5 zijn speelser en uitgebreider dan ff. Maar ff is wat volwassener, leuker om te doen voor de wat ouderen onder ons :)

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je spellen zoekt die je niet kunt vinden, moet je ff op www.freerecordshop.nl spellen bestellen, die worden dan naar de dichtstbijzijnde free record shop gebracht :)

9. Rejuvenation

Rejuvenation Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhuh... IK speel altijd gewoon halo//halo 2 met men vrienden
    altijd fun

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar dan moet je wel mensen kennen die halo/halo2 kunnen spelen, want er is echt geen lol aan om de hele nacht afgeknald te worden door de personen van wie de xboxen zijn... Persoonlijk vind ik Whacked ook wel een leuke party-game, hij gaat wel wat snel vervelen maar ach, het is wel even leuk :)

11. holyboy

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vorige week de sonic mega collectie binnen gehaald, wel grappig om sonic 2 tegen elkaar te doen of dr robotniks mean bean machine!!

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb sinds kort top spin, en dit is ook erg goed te doen met ze allen.. het is erg simpel en het speelt lekker weg... is ook een goede partygame

13. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt Fuzien Frenzy, maar ook Kung Fu Chaos. Kung Fu Chaos is een halve beat 'em up en een halve party game. Maar zeker erg vermakelijk met een stel vrienden zeker aan te raden.

14. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zijn Super Monkey Ball, Fuzion Frenzy en SEGA Soccer Slam altijd favoriet.
    Hunter the Reckoning spelen we ook soms als het laat wordt

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm mijn thread hier over word opeens geclosed... Maarja, weet iemand nog leuke games die je met 3 xbox noobies kunt doen? Bijvoorbeeld coopen ofzo:)

16. Commander_Vos

Commander_Vos Star Wars owns

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2, blijft leuk in multiplayer of met systemlink ofzo. Wacht anders tot halo3 uitkomt. Komt ook een film van, lache.

17. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei tegen xbox noobies... Dan word het gewoon 50-0 elke keer, en daar zit niemand op te wachten. Halo 3 duurt nog minstens 2 jaar, en die film kan me eigenlijk gestolen worden.

18. holyboy

Leuk Bevonden:
    0
    top spin !

Die had ik meegenomen op trainingskamp. Ik was de enige die het ooit had gedaan, maar er waren spannende rally's en iedereen vond het leuk. Ook als je met zijn 3en bent kun je dubbelen met 1 computerspeler.

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah bedankt:) Dat spel heb ik ergens voor een tientje ofzo zien liggen, die haal ik wel:) Leek me zoiezo wel leuk. Weet iemand anders nog iets? D'r komen dit weekend wat gasten logeren dus is het wel lachen als we dan een paar leuke spellen hebben.

Deel Deze Pagina