Mario Party is de enige echte partygame. Megaveel minigames. Dus vind je partygames echt belangrijk koop een N64 met marioparty 1 en 3 en dan zit het wel snor. Mario Party 4 op de GC is natuurlijk wel een stuk verbeterd, maar ik vind de N64 wel iets hebben
Monopoly zuigt! Krijg je alleen maar ruzie door. Met die straten ruilen ofzoiets. Daarom speel ik het bijna nooit, dus koop maar het Lord of the Rings bordspel. Dat moet je samen uitpelen! Trouwens wel een goed idee. Bordspelfabrikanten moeten hun spellen uitbrengen op consoles. En dan lekker via Live samen "4 op een rij" spelen ofzo. Nah, nerd-idee
nee!! juist goed idee!! . zo`n spel kun je misschien dan laten downen voor $1 of in de winkel voor €7.50 ofzow ik koop die onzin wel
Zover ik weet zijn er 6 partygames uit op de xbox Fuzion Frenzy Shrek superparty Cell Damage Wacked Kung Fu Chaos Sega Soccerslam Ik heb alleen Fuzion Frenzy als demo gespeeld, ik vond het wel gaar. Maar om nu te zeggen 'wow' nou, nee.
Koop gewoon een gamecube met mario party, super smash bros melee, zometeen mario kart, mario tennis en mario golf nog!!! en daarna nog f-zero gx!!
Och jongen toch :{ 't gaat toch om Partygames voor de Xbox... als je dan toch aan 't kopen bent, koop meteen een hele arcade hal + virtual reality simulator + achtbaan voor 50 personen... En houd dan een party
haha lol. nodig je dan iedereen op dit forum uit? ik ben erbij hoor maar goed. partygames zijn er inderdaad te weinig op de Xbox. ik heb er geen maar ik wil er best eentje kopen, want de enigste game met een leuke multy is HALO maar dan win ik toch steeds. en da is ook niet leuk. (ik zeg niet dat ik de beste ben) ze moeten maar eens gauw met een goeie komen anders zie ik mij genootzaakt om Fuzion Frenzy te gaan halen.
nog een party game... wat mario party maar dan voor de xbox moet voor stellen Nickelodeon™ Party Blast http://www.funkidsgames.com/games/nickelodeon_partyblast_xbox_childrens/ misschien is het wat.... ik ken het niet
jah ik weet het niet... wat ik zo las van andere en gehoort heb is hij nog best aardig en komt hij in de buurt van mario party
Een N64 kopen ? Welnee,Surreal64 de Nintendo64 emulator voor de Xbox scheelt je zo´n stuk antiek,alleen zal je de xbox moeten modden Ik moet zeggen dat ik liever Mario Party 1,2 of 3 speel op de Xbox dan Nickelodeon/Shrek Party of KFC... Nee een echt goeie Xbox party-game heb ik helaas nog niet gespeelt