Gister: MGS Ground Zeroes.\o/ Vandaag: Infamous SS, en Final Fantasy X/X-2 HD.\o/ Minder: tijd tekort om ze allemaal te spelen!!!
Shit FFX HD vergeten.. Ik ga die denk ik ook halen... Enige waar ik van baal, is dat ik er ruim 200 uur in heb zitten op de PS2 met ubersterke chars en dat ik het allemaal opnieuw moet doen Kan me nog aardig wat frustrerende dingen herinneren, zoals 200+ keer onafgebroken een lightning bolt ontwijken met lulu en alle monsters verzamelen voor de monster arena..
Uiteraard. Dat het de kortste is om uit te spelen is idd een reden om de game als eerste te doen (plus ik had em een dag eerder, en dus al mee begonnen) maar aangezien ik zo'n idioot ben die vaak alles uit een game wil halen ben ik er zeker meer dan 2 uur mee bezig. Haha, ja, op de PS2 had ik ook alles max. In een FF game wil ik altijd echt ALLES eruit halen wat erin zit. Die 200 bolts ontwijken was een crime! En je kreeg er niet eens een trophy voor!
Laat je weten hoe FFX Vita is? Vooral de technische kant, we willen niks met een lage framerate etc! Iedereen koopt dat Sony ding. Misschien had ik dat ook moeten doen ipv Tritton. Was nog goedkoper geweest ook. (en draadloos)
Dikke patsen hierboven En dikke gratz Cyrax! Denk dat er veel hier stiekem heel erg jaloers zijn op die limited Infamous edition Zelf net Steamworld Dig gekocht, blijkbaar een mix van Terrarria en Castlevania en het is cross-buy met vita, tja dan moet je bijna wel Tijdelijk maar 7 euro Dat iedereen het koopt betekend nog niet meteen dat het beter is ofzo er is gewoon weinig keus nog. Wacht zelf op Astro maar die lijken niet zo veel haast te hebben...misschien de Sony Gold toch maar halen voor tussendoor...
Oeh, die game ziet er leuk uit inderdaad. En cross-buy scheelt ook weer. Toch maar eens een Vita overwegen .
Heb geen ervaring met Trittons maar heb nu een 1,5 uur met de Sony headset gegamed en moet zeggen dat hij echt super is. Makkelijk aan te sluiten, zit lekker en het geluid is een stuk beter dan de Turtle Beaches die ik voor de PS3 had (waren zelfs nog iets duurder) Al met al dik tevreden tot nu toe Hij ziet er trouwens ook nog wat beter uit dan op de foto want die onderste stukjes (met de PS knoppen logo's) steken bij mij niet uit
Dan had je wel een heel klein koppie Grote pluspunt van de headset vind ik dat je niet compleet van de buitenwereld bent afgesloten. Als ik mijn oude koptelefoon op zet dan hoor ik bijna niets meer en dan staat de volume nog op standje 0. Hoef niet alles van buitenwereld te horen maar vind het wel prettig dat ik een deur open hoor gaan.
Met bril op was de Wireless Headset wel echt kut, binnen half uur al pijn. Nu met mijn PX51 totaal niet.
Limbo! Altijd al willen hebben maar te krenterig geweest om te kopen ben benieuwd waar iedereen nou zo'n nat onderbroekje van kreeg bij deze game!