Ja wordt volledig ondersteund door de PS4. Prijs valt nog wel mee! Heb hem voor €205 kunnen kopen via 12game.
http://www.bol.com/nl/p/astro-a50-mix-amp-zwart-pc-xbox-360-ps3/9200000013988689/prijsoverzicht/?filter=new Via externe partij via bol.com. ---- Zat lang te twijfelen omdat ik ook de Sony Pulse Headset al hebt. Maar altijd al astro's willen hebben en zo goedkoop als nu ga je ze niet snel meer vinden. Door alle positieve reacties van mensen ben ik eigenlijk overstag gegaan. Schijnt echt "DE" headset te zijn. En het is idd wel een investering, maarja zomervakantie komt er ook aan, en daarnaast verwacht ik nog wel minimaal 4 jaar er plezier van te hebben. ( Je had er ook een 3ds xl voor kunnen hebben xD )
Kleine tip: beslis snel. De vorige keer was hij binnen een dag uitverkocht via die externe partner. Na een mailtje wisten ze niet of ze als nog beschikbaar zouden komen, maar in dit geval zijn ze er dus weer.
Mis ik een keer een paar post..mis ik meteen de a50s met gigakorting ! Wat vaker die site in de gaten houden dus, bedankt! Zelf net de Logitech K810 gekocht, verlicht bluetooth toetsenbord voor de PS4. Op aanraden van Conquistador. Vanaf nu weer een USB slot over dus
Waar niet Final Fantasy, Warframe, DCUO en messages. Binnenkort ook TES en Planetside! En je kunt heel snel wisselen tussen apparaten dus met 1 druk kan ik bijvoorbeeld snel naar m'n PC om te zoeken op XBMC of lange leuter verhalen tikken op dat ellendige Whatsapp, etc
Pff, 80 euro voor een toetsenbord gaat me net wat te ver, al is een tb wel verdomde handig inderdaad bij FF14.
Ja 80 euro is wel erg pittig. Vind het wel een erg mooi toetsenbord. Ik heb op mijn ps4 nog geen toetsenbord nodig gehad.
Als ik een toetsenbord op PS4 aansluit mis ik soms de muis xD Dan moet je weer de controller pakken om verder te klikken... ---- Astro's a50 bij gamedumper voor €220! http://www.gamedumper.nl/astro-a50-mixampblack.htm
Gewoon even bij de action langslopen. Voor 13 euro een bluetooth 3.0 toetsenbordje halen en lekker cheapass rondtikken op FF! Het is nooit zo goed als die van die ouwe natuurlijk, maar daar betaal je ook naar.