mwah voor 5 euro zou ik wel Resistance willen waar? Er is trouwens een demo van op de marketplace als je het wilt checken
5 euro voor resistance is het zeker wel waard! Meer niet, maar voor 5 euro zeker wel een leuke game om mee te pakken. De mp doet het volgens mij niet meer? Hadden ze de servers van uitgetrokken.
Dixons zit hier niet meer echt in de buurt maar morgen ga ik richting Nijmegen dus daar maar ff kijken. Hopelijk hebben ze niet teveel games voor die prijs Heb even wat rond gegoogled maar alleen de servers voor de console versies zijn down, niet de Vita versie
Ok, als deze game niet zo goed is als jullie zeggen is er flink wat uit te leggen. En verwacht ik mijn verspilde geld zsm terug op mijn rekening!
Ragnarok Oddesy Ace, Soort Monster Hunter alleen dan met Cross-Play (PS3&Vita), is momenteel Deal of the week Beetje impuls aankoop omdat degene die over m'n schouder meekeek vroeger de allereerste Ragnarok heel veel gespeeld heeft maar game bevalt meer dan prima (al is het wel erg grinden aan het begin ) Erg verslavend Dit vervult de co-op loot RPG cravings wel tot Diablo 3 Prima, was er ook helaas niet aan toegekomen, toen wij gingen waren alle winkels gesloten ivb de Nijmeegse 4 daagse drukte
2tb hdd voor in m'n ps4. De 500 zat vol en die kan nu mooi de ps3 in. Kom maar op met die summer sale en nieuwe PS+ games