Kijk, dat zijn betere reacties dan toen ik die headset kocht! Erg mooi ding en het geluid bevalt me ook prima. Ja, ik verlies dat surround gedoe wat ik wel met mijn logitech had. Maar. Totally worth it. Wil ik geluid om me heen? Headset. Wil ik prima geluid met mooi design? Soundbar. Samen kostte die 2 dingen even veel als die logitech set destijds. Not bad. En hey, dat ding heeft een bluetooth functie? Hmmm... Spoiler [yt]2hjI3oGQJ00[/yt] Nieuw speelgoed is altijd awesome.
Van het forum hier, maar de online pass is gebruikt. Dat is wel weer jammer en ga geen extra tientje betalen. Wel leuke game tot nu!
Alle online mogelijkheden; dat is wel een beetje kut dus. Als je LBP uit de store download zit de pass er wel bij... aardig lullig.
En het is mijn schuld dat hij de pass niet meer had. Maar eerlijk gezegd wist ik het niet meer. De game lag al een half jaar op de plank denk ik... Was dat compleet vergeten. Zo duur was het ook weer niet gelukkig
Bedoelde ik ook! Fiasco was echter nét wat eerder waardoor het misschien verwarrend was......vergeet ik een keer te quoten, krijg je dit.