Ben benieuwd hoe die is. Ik heb de px4 gehaald. Ik hoor t wel als we eindelijk samen een potje conquest doen:b:
Ik heb Origins op de Vita. Ik zat te twijfelen, maar ik had gelezen dat voor de Vita Origins beter was.
Nee eerste deel ook nooit gespeeld. Maar vond de grafische stijl er altijd al mooi uitzien. En lang geen platformer gespeeld dus heb hier wel zin in en hij kan ook nog is co op.
Oh, ik las wat anders. Ook omdat die touch onderdelen niet goed zouden werken. Maar goed, misschien ooit met PS+ keertje binnenhalen.
Touch werkt echt prima hoor.... Kan me niet voorstellen dat daar iemand problemen mee kan hebben.... Enige was dat de Invasion levels er bij release nog niet inzaten, maar die zijn er inmiddels wel via een (free uiteraard) download.
Ik heb vanmiddag de wireless headset 2.0 gekocht. Wat een geluid heeft dat ding. Echt prachtig. Heb hem geprobeerd bij Battlefield 4 en Fifa 14 op de PS4. Nu ga ik hem op de PS3 uitproberen
Iemand anders in mijn friendslist heeft em ook; persoonlijk vind ik het geluid van de voicechat niet zo. Beetje hol. Is misschien te fixen met afstellen ofzo, geen idee.