Ik hem. Gister ook gegamed met hem, en toen was het een stuk minder...verwaarloosbaar zelfs....dus wellicht was het incidenteel.
Zolang hijzelf hier geen last van heeft maakt dat voor de eigenaar van de headset niet uit toch? Als zijn ervaring maar goed is toch?
waar heb jij hem besteld servantes? zie bij bol.com comments staan dat ze niet geleverd krijgen of vet laat, terwijl er staat volgende dag in huis..
nvm bij nedgame besteld voor 89 euro, net wat reviews gekeken over deze headset, blijkt dat de mic behoorlijk crappy is helaas en dat er geen bass op zit. Ben benieuwd! Bij later inzien zit het er wel op bij mode 2?
2x Tombraider eigenlijk. 3 halen 2 betalen bij Saturn, en een vriend van me wilde Tomb Raider ook nog. Zodoende samen besteld en uiteindelijk maar 68 betaald voor AC4 en TR
Iemand anders nog ervaringen met all4games? Heb sinds vrijdag niks meer gehoord en ook niks binnen website werkt ook al. Niet meer
Nou, het is wel een tijdje geleden (2011 volgens mijn mail) maar ik heb er wel al een aantal keer besteld zonder problemen.
Heb net een aantal reviews gelezen over periode januari 2014, heel veel klachten dat er niet word gereageerd op mailtjes. Op de site stond op voorraad... blijkt dat je 3-4 weken moet wachten voordat je wat binnen krijgt
Ai.....das kut. Geld terug vragen als ze eindelijk reageren dan, en ergens anders kopen. Sturen ze de game alsnog; retour en geld terug!
Veel plezier Winterband! Nope! Chuck tesla! aight. Oh, ja ;-) heb er 2 ja... Ik geef niet op met Battlefield.