Re: Re: Re: Re: Re: Pay per game?? In theorie heb je gelijk, en als de ontwikkelaars niet zo vreselijk lui waren zou het ook zo zijn. Maar wat mij opvalt met een van de games is dat je in LAN multiplayer mode aanzienlijk meer verkeer over het kabeltje pompt dan wanneer je XBL multiplayer mode gebruikt. Kennelijk heeft men eerst LAN multiplayer geschreven en is men pas daarna gaan optimaliseren voor XBL. Voor mensen met Xbconnect of Gamespy is dat jammer want het betekent dat ze met zo'n (Live Enabled) game nog steds last hebben van (onnodig veel) lag.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pay per game?? Hmmm, zit wat in. Overigens hoeft dat geen luiheid te zijn. PC games zetten vaak ook een hogere data-rate voor lan-games. Daar heb je het voordeel dat je het vaak kan aanpassen in een ini file ofzo, en dat kan op de xbox natuurlijk niet. Daarnaast zou het best ook nog eens zo kunnen zijn dat MS eist dat LAN meer data nodig heeft, juist om zaken als xbc wat tegen te gaan ten favure van het igen xbl....