Paypal ervaringen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kevf, 27 mrt 2007.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zit nu op een site die alleen paypal accepteert en ik ben eigenlijk compleet nieuw met het concept.

Heeft iemand hier ervaring met paypal en zo ja, hoe sta je er tegenover?

2. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb zelf geen ervaring maar ik ga er binnekort ook even gebruik van maken! kweet niet precies hoe het werkt, maar paypal is wel 100 % betrouwbaar ;). je zet zeg maar geld over van je bank of wat voor een rekening dan ook over op je paypal account, soort van internetbankieren zeg maar... als ik het ga doen, dan probeer ik het eerste met 1 euro voor de gein ofzo, en daarna het bedrag er op zetten, van hetgene wat ik wil kopen op internet

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het vage is alleen dat ik volgens die site alleen mijn paypal emailadres moet achterlaten......

Daarnaast word ik er best moe van hoeveel gegevens ik onderhand achterlaat op het internet.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    PayPal is betrouwbaar. Ik gebruik het ook af en toe wanneer het nodig is, en nooit problemen mee gehad. Creditcard is niet nodig, gewoon geld storten vanaf je bankrekening op je PayPal account en je kunt spenderen.

5. Shizzel

Shizzel Guest

PayPal is betrouwbaar, maar je moet geen geld ontvangen van een onbetrouwbaar iemand, dan wordt je account bevroren. Zolang je alleen koopt, hoef je je daar geen zorgen over te maken.

Ik heb ook een keer 20 euro gestort naar PayPal om iets te kopen, duurde paar daagjes voordat het erop stond (kan nu langer of korter duren, is al tijdje geleden), en alles ging gewoon goed.
    Pas wel op dat je geen Merchant-account kiest, maar een Personal. Merchant-accounts moeten een soort van belasting betalen, iets van 5% van alles dat ze binnen krijgen.