Nee, er komt wel een andere nieuwe Battlefield naar de next-gen consoles (ben alleen ff de naam kwijt)....maar deze is PC only voor zover ik begrepen heb.
heb de demo gespeeld, en het lijkt me wel een vette game, maar ik wacht toch liever op battlefield: bad company voor de 360.
Weet iemand of BF2142 de Intel GMA X3000 G965 Chipset ondersteund? De source engine iig niet . Moet het nog paar weekjes doen met een ombaord kaart
vet dom, heb van verschillende site gedownload de demo, maar telken geeft die een error van een dll bestand ofso...kut zooi
Vriendelijke naamgenoot, als je nou even de exacte error plaatst dan kan iemand je mischien helpen. Hier schieten wij niks mee op en jij al helemaal niet
zeker over een ene d3dx9_29.dl ? had een vriend van me ook, door middel van dit is/was het bij hem verholpen .
Ik kon me met Battlefield 2 en 1942 nog wel vermaken, maar vind hier geen reet aan. Té futuristisch enzo, speekt met niet echt aan.
Ik word steeds van de server afgegooid . Minuutje of 5 speelt hij perfect en dan patsboem ben ik weer in het hoofdmenu..
2142 is echt teh eun. Al best veel gespeeld ook. Het lijkt allemaal veel intenser dan BF2. Voeg me ook toe: Gforce
Even een vraagje: BF2 werkte niet op deze pc, want mijn Videokaart werd niet ondersteund. Kan ik dan aannemen dat deze ook niet werkt? Zo niet, dan ga ik maar weer gewoon verder met Rome Total War ^^
Ik heb even een vraagje m.b.t. deze game. Heb namelijk op diverse fora van een aantal users vernomen dat EA je van de servers afkickt wanneer je een custom widescreen resolutie gebruikt, omdat dit door EA wordt gezien als cheaten Iemand hier ervaring mee ?
Dat is wel heel erg triest zeg Ik hoorde laatst wel dat EA niets te maken wil hebben met widescreengaming, maar dit gaat naar mijn mening wel erg ver ! Hoe associeer je dit met cheaten dan ? Je ziet "meer", thats all. Maar dat heb je ook als je op 1600 x 1200 speelt, ipv van 800 x 600 (als je een brakke graka zou hebben)