1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Battlefield 2142

Discussie in 'Games' gestart door Volkoren, 9 okt 2006.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT : Onzin.

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even mijn bovenstaande post ge-edit, BF2142 werkt namelijk prima op een widescreen reso. Vandaag zelf ondervonden nadat ik de game gekocht had (voor 26,99 kon ik um niet laten liggen) :) Had tevens ook nog even een vraagje m.b.t. die Northern Strike Booster Pack die nu uit is....ik heb namelijk begrepen dat je dat in de winkel koopt voor een tientje, waarmee je een code krijgt om de content te downloaden. Maar kan dat niet rechtstreeks, zonder dat ik daarvoor naar de winkel hoef ? Kan er op de site van EA niet echt veel duidelijkheid over krijgen namelijk :eek:

Of ik zoek niet goed, dat kan ook :+

EDIT : Never mind, ik zocht niet goed dus. Moest ff EA Link op mijn PC installeren, kan het nu direct downloaden via mijn creditcard :)

God, wat blijven die dingen handig :cool:

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  3. cydroid

cydroid -=AaD=-

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die duitsers alleen irritant die hun mod status op ranked servers, misbruiken.. Mensen kicken die te goed samen spelen want anders gaat hun eigen rank eraan... en dan ook nog beweren dat je cheat... dat is enige wat ik echt minder vind aan bf 2142... ik ben al op 7 servers gebanned steeds als ik met een vriend samen speel... zelfs 1 keer complete vriendengroep gebanned van een server omdat we als 1 team speelde en dus alles wonnen...

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game gister zowat de hele nacht gespeeld, ben nu ook weer bezig....en ik moet stiekum toegeven dat ik de game toch wel erg vetjes vind, leuker dan ik had gedacht. Op de een of andere manier heb ik ook een beetje het vage idee dat ik Halo zit te spelen, waarschijnlijk komt dat door de futuristische setting....maar das dus positief :) Ingame naam : Zeroine83

Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  5. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je een clan joinen. Bij clan matches speel je ook tegen mensen die goede samenwerken (is ook meteen een stuk uitdagender dan al die noobjes die niet weten hoe qonquest werkt), en als je niet goed samenwerkt word je juist gekicked :9

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    *blaast het stof ervanaf

zijn er hier nog mensen die dit spelen of zin hebben dit weer te gaan spelen?
    heb m zojuist weer geinstalled na ruim een jaar niet meer gespeeld te hebben.

Zeg het ff en miss is het leuk om elkaar toe te voegen en weer flink wat titan mode te gaan spelen.

7. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik had hem hier ook liggen maar laptop trekte hem toen amper en nu heb ik een nieuwe pc en trekt die hem met gemak:) dus verheug me op leuke online want heb eens gekeken maar zag echt gene een server ofzo:confused: of ligt dit weer aan mij.

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Misschien heb je niet de juiste versie? Dat je eerst moet updaten. Had ik ook bij Battlefield 2.

9. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    zal vanaaf effe checken naar een update. eerst zo effe werken8)

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daar ligt het meestal aan ja. De zoek functie zoekt altijd servers met mensen die dezelfde versie hebben. En aangezien iedereen die het nog speelt de nieuwste versies al hebben kan het zijn dat je gewoon achter loopt:+

Deel Deze Pagina