[PC] [PC]Call of Duty 2

Discussie in 'Games' gestart door TheProf82, 13 nov 2005.

  1. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik noem knallen op moffen in een UT style nou niet echt een CoD idee.
    Jij misschien, ik niet _0/
     
  2. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Een erg goede game..

    Ik heb een pentium 4, 2.6 ghz
    512 mb ram
    ati radeon 9200

    en ik kan bij directx9 alles op high met alles aan draaien en dan haal ik nog zo'n 50 fps!! Best wel vreemd:p

    Maarja, die radar moeten ze wel fixen (dat je kan zien waar je tegenstander is)
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    vet spel hoor, waardige opvolger van deel 1. Rook effect is erg mooi uitgewerkt, en missies zijn ook leuk.

    Denk dat Suxxer geen goeie pc heeft, en daardoor niet vol kan genieten van CoD 2 want, hij blijft gewoon in de traditie van CoD. ;) En dat betekend idd moffen knallen, deel 1 was dit ook dus. Oftewel je snapt idd het idee niet achter CoD, en kom op ik snap niet dat je dit spel gaat vergelijken met een hersenloze shooter als UT...maarja.

    Heerlijk spel!
     
  4. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    't is ook niet echt tactisch ofzo.. het overgrote deel is gewoon goed opletten en knallen.
     
  5. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Bloedpatches zijn overal al te krijgen, en ook in de standaard game zit bloed, je kunt het level van gore instellen dus kijk iets verder.
    A.I. = kut zeg je ? Domme Teammaten ? let GOED op wat ze allemaal doen en ga dan je mond spoelen, battle chatter systeem werkt prima. Het enigste wat ik irritant vond aan de A.I. was dat ze nooit echt weg van je liepen en net iets te weinig zelf ondernamen zonder dat ik in de buurt was.
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    SuxxeR ik vraag me af welk spel jij eigenlijk zit te bekijken, want Call of Duty (2) heeft echt helemaal NIETS te maken met Unreal Tournament, het is een spannende scripted WO2 shooter (multiplayer niet gedaan, dus kan ik niets over zeggen) en dat de teammates af en toe niet te slim zijn, dat maakt helemaal NIETS uit.

    Ik verwonder me er nog steeds over hoeveel mensen er tegelijk op het scherm kunnen zonder slowdown en zonder grote graphics vermindering...


    Ik ben het met xboxbezitter eens, je doet ongeveer dezelfde dingen als in CoD1 maar bij mij is het (nog) niet eentonig, omdat het allemaal zoooo verschrikkelijk snel gaat, echt ongelooflijk dat tempo.
     
  7. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoorde laatst dat de rookeffecten invloed hebben op de framerate. In hoeverre is dit waar. Deze game vind ik echt een must-have maar weet niet of ik em voor pc of xbox360 wil gaan kopen. Anders misschien pc upgraden. Weet niet welke versie mooier is hoewel ik et met de muis wel sneller spelen vind.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zover ik weet, en gezien heb zit er geen (tot heel weinig) verschil in de 360 versie, en de pc. Ik draai nu alles op de hoogste stand, framerate gaat lekker ook als er heel veel mannetjes op beeld zijn, en het rook effect heeft er geen invloed op.

    Het mooie van Call Of Duty 1 en 2 is dat je niet echt een super pc nodig hebt, mijn 2.4Ghz 256mb + Geforce 440mx SE draait het gewoon op de hoogste stand. Kan zo wel een screenshot maken en dan er 1 zoeken van de 360.

    Ik vind dan ook dat andere spellen die systeemeisen zo zwaar stellen dat je een nieuwe kaart of zelfs een nieuwe pc moet aanschafen dat deze zinloos bezig zijn, neem nou Doom3. :)
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, FEAR is namelijk in de max stand (die ik lekker kan spelen:9 ) veeeeeeel mooier, maar als je die max stand naar beneden gaat halen (keer voor de gein gedaan) blijft er heeeeel er weinig van die grafische pracht over en heb je nog steeds een pc nodig die CoD2 makkelijk op max kan spelen.... als je dan ook nog eens kijkt hoe intens die missies zijn en hoeveel man er rond huppelen kan je niet anders dan onder de indruk zijn lijkt me8) FEAR is trouwens wel mooier als je een monster pc hebt maja de graphics bij CoD2 doen gewoon dik wat ze moeten doen, dus daa rmoet je niet over zeuren... Als je het spel niet leuk vind moet je dat gewoon zeggen en neit gaan lopen klagen over de graphics:mad: |:-
     
  10. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    dubbelpost, sorry
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  11. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    GXT, 258 mb ram? Is dat die nieuwe versie?:+
    Geef me dan een reden waarom het spel op mijn ati 9800 pro, 2.6 ghz en 1gb ram niet op high in directx9 draait?(terwijl ie wel sneller is)

    Enige wat ik kan bedenken is dat jij op 640*480 gamed|:-

    Maar dan wel in directx7 denk ik. Bij mij daalt het aantal FPS naar 30 als ik in de rook loop(of 25), buiten de rook is het 60+

    Veel impact dus
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  12. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem nu dus ook..
    Fijn alles geinstalleerd enzo, wil ik hem opstarten, krijg ik een DirectX fout:

    :mad: Iemand die hier een oplossing voor weet? Ja, ik heb de nieuwste DirectX 9.0c, hardwareversnelling voluit en ook de nieuwste drivers van mn videokaart.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  13. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn exact de specs van je pc? En kan je hem in save mode draaien?
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah dude it rox
     
  15. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    OMFG, ben je nu serieus|:-
     
  16. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens ff een heeeeeeeel erg dom vraagje, maar wat is nu bij texture ...... het hoogste triljonair of anisotropic.... Want bij heel veel andere spellen kan je bv. 8X anisotropic ofzo doen...:confused:
     
  17. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    anisotropic is beter
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Lijkt me vrij onmogelijk: ook mijn kaart (9600 XT 256) draait hem niet op high & Direcx9.0c.
     
  19. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had al gelezen dat het kwam doordat ik op mijn laptop een Intel chip heb, en die worden niet ondersteund door CoD :mad:
     
  20. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook gewoon bullshit:)
     

Deel Deze Pagina