ik vin dcod2 wel leuk op de pc zijn alleen paar minpunten
-vind dat het erg sloom gaat
lopen gaat zo langzaam en kan niet renne ofzo
- vind dat de mp44 egt eengoed wapen is . maar aan de andere kant de bar bij de allies is egt verneukt veel te slegt .
-duitsers hebben veel betere wapens dan allies
duitsers hebben namelijk : mp44 (beste wapen) , kar98
allies hebben : bar (teveel terugslag veel slegter dan mp) , en garand dan (vind kar tog beter)
allies hebben ook geen lekkere rifle dus das ook minder
- dan heb je ook nog de levels
*
*zijn er egt te weinig
*allemaal camp levels allemaal en gaat eigenlijk (als je tegen goede mensen speelt ) te sloomn om er iets tegen te doen als ze in je rug zitten
- single player vind ik wel vet maar speel ik bijna nooit spee liever war's op high skilled level
-owjah dan ook nog de wapens van de russen de rifle's zijn wel ok . maar die pps (je weet wel dat sproeiwapen
) is egt veel te sterk en met 72 kogels ....
-dan ook nog is er geen punkbuster dus veel wallhack's en aimbots gebruiken mensen uit te irri(loop je om een hoek begint hij al te schieten voor hij je zit ....
- en ten slotte me instellingen
alles op high
res: 1028-968 (weet ff niet precies
maar dit is hem d8 ik )
direct 7
rest al die dingen off zo'n beetje (raad jullie aan soort van deze instellingen te doen spel loopt 10 x beter
- me FPS is altijd tussen 150/300 ligt aan de server
pc gegevens :
pentium 4 2.6ghz
memory 1.3 gb
kaart ati radeon Ax800 platinium edition (heel leuk maar zat fbireksfout in dus krijg waarschijnlijk zelfde kaart en anders vervanger, ga er dan cker voor zorgen dat k nog betere krijg
maar dat was t _0/
Klik om te vergroten...