1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC]Call of Duty 2

Discussie in 'Games' gestart door TheProf82, 13 nov 2005.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Direct X is een grafisch besturings driver/code, hier draaien bijna alle Windows games/grafische programma's onder. Oftewel is erg van belang dat je de laatste, en dus meest recente versie download. Zonder de Directx technologie zouden games niet zijn wat ze nu zijn op de pc.

    AMD staat volgens mij voor de processor, jij hebt hierboven een Intel processor. Hier draait ie (CoD 2) net zo goed op hoor, ik heb zelf ook een Intel. :)
     
  2. wjtheman12

    wjtheman12 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    en zit dat met mijn videokaart ook wel snor?
    want dan weet ik zeker dat ik hem ga kopen
     
  3. wjtheman12

    wjtheman12 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    en weer een toevoeging op mijn vorige reactie
    ik dacht dat je bij call of duty 1gigabyte RAM nodig hebt terwijl ik volgens mij 512 mb RAM had

    excuses voor het steeds toevoegen van een reactie op de vorige
     
  4. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit even je posts, dit is zeer irritant. Verder raad ik je aan om een gigabyte werkgeheugen te nemen, en een andere videokaart. De Geforce 6600GT is stukken sneller.
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe heb jij hem aan de praat gekregen dan? Ik heb ook een Intel, en mooi dat hij weigert...
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ligt dan niet aan de intel, maar aan je andere specs...

    bijvoorbeeld
    hij draait heus niet op elke intel computer, wij hebben hier thuis nog een intel pentium 2 computer en daar werktiej ook niet op :p
     
  7. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry, dacht dat het over de grafische kaart ging |:-
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    lezen is een kunst...


    Anyway, ik heb COD2 nu uitgespeeld, wat een kuteinde zeg...
    niet eens een of ander speciaal level ofzo, gewoon een normale missie en dan isset ineens afgelopen :confused:
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Een AMD processor is over het algemeen beter voor games, omdat het 64 bits is en een intel maar 32 bits, een intel draait vaak wel sneller maar doet dus ongeveer 2 keer weinig berekeningen per keer dus een AMD kan veel beter voor spellen zijn. Ook is het zo dat volgens mij een AMD wat makkelijker over te clocken is waardoor je makkleijker hogere snelheden met je processor kan halen, hierdoor is hij voor gamers de betere keuze...

    (weet niet of het helemaal klopt, maa rik d8 dat het zo werkte)
     
  10. Cieba

    Cieba Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vin dcod2 wel leuk op de pc zijn alleen paar minpunten

    -vind dat het erg sloom gaat :confused: lopen gaat zo langzaam en kan niet renne ofzo
    - vind dat de mp44 egt eengoed wapen is . maar aan de andere kant de bar bij de allies is egt verneukt veel te slegt .
    -duitsers hebben veel betere wapens dan allies
    duitsers hebben namelijk : mp44 (beste wapen) , kar98
    allies hebben : bar (teveel terugslag veel slegter dan mp) , en garand dan (vind kar tog beter)
    allies hebben ook geen lekkere rifle dus das ook minder
    - dan heb je ook nog de levels :'-( |:- *
    *zijn er egt te weinig
    *allemaal camp levels allemaal en gaat eigenlijk (als je tegen goede mensen speelt ) te sloomn om er iets tegen te doen als ze in je rug zitten
    - single player vind ik wel vet maar speel ik bijna nooit spee liever war's op high skilled level _O_
    -owjah dan ook nog de wapens van de russen de rifle's zijn wel ok . maar die pps (je weet wel dat sproeiwapen :p) is egt veel te sterk en met 72 kogels ....
    -dan ook nog is er geen punkbuster dus veel wallhack's en aimbots gebruiken mensen uit te irri(loop je om een hoek begint hij al te schieten voor hij je zit ....

    - en ten slotte me instellingen

    alles op high
    res: 1028-968 (weet ff niet precies :p maar dit is hem d8 ik )
    direct 7
    rest al die dingen off zo'n beetje (raad jullie aan soort van deze instellingen te doen spel loopt 10 x beter
    - me FPS is altijd tussen 150/300 ligt aan de server

    pc gegevens :
    pentium 4 2.6ghz
    memory 1.3 gb
    kaart ati radeon Ax800 platinium edition (heel leuk maar zat fbireksfout in dus krijg waarschijnlijk zelfde kaart en anders vervanger, ga er dan cker voor zorgen dat k nog betere krijg:p :9

    maar dat was t _0/ _O_ :cool:
     
  11. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt allemaal, maar zou me toch maars in de SP verdiepen, is wel gaaf. En mij lijkt 150-300 fps wel een beetje hoog:confused: ik denk dat je je ping bedoelt en dat is een kut ping8) maar anders lopen de fps wel heeeeeel snel en dat met die pc, snap er egt niets meer van dan:+
     
  12. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    per ongeluk 2x op de post knop gedrukt, sorry:confused:
     
  13. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien in kleine levels;) en anders moet je m op directx9 zetten, is mooier:)

    Verder vind ik de guns allemaal goed gebalanceerd!
     
  14. Cieba

    Cieba Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ligt aan je instellingen met cod2 moet je iets in je consol invoeren en daardoor krijg je al gelijk meer fps en direct 9 is mooier maar je fps gaat van 100 naar 40 ongeveer. .

    Als je je fps omhoog wil moet je dit invoeren in je coonsol
    /com_hunkmegs 512 . NIET GELIJK DOEN EERST KIJKEN WAT JE GEHEUGEN IS ALS JE 1024 mb HEBT IS HET OK!!. als je 512 mb hebt moet je dit ABSOLUT NIET DOEN . Je moet het aantal mb geheugen van jezelf bekijken. en dat dan door 2 delen . dus 512 delen door 2 is 256 dan voer je in /com_hunkmegs 256 .

    hij gaat niet hoger dan 512 dus ga t ook niet proberen :9

    je moet ook je maxfps aanpassen om het te kunnen doen .

    doe dit met /com_maxfps 175 (mijne is 300) maar je moet kijken wat je videokaart is en of je pc t aankan mijn videokaart is een ati radeon ax800 platinium edition.

    hierdoor moet je fps omhoog gaan zo niet voeg me ff toe op xfire perfectstyle help ik wel ff of post het op het forum. kom pas over week online op mijn eigen pc me videokaart heeft fabrieksfout-_- moest teruggebracht worden het zogeheten art effect. ik noem het ook wel uitsteeksels uit alle muren en shit egt irri :p.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  15. Cieba

    Cieba Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    nog ff vraagje weet een van jullie wanneer de update kot met anti-cheat en meer levels /??? kan er namelijk nix van vinden
     
  16. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 7800GTX extreme van XFX dus....:+
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  17. Cieba

    Cieba Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
     
  19. Cieba

    Cieba Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
     

Deel Deze Pagina