1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC]Call of Duty 2

Discussie in 'Games' gestart door TheProf82, 13 nov 2005.

  1. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik je klokwerk toch maar eens na laten kijken dan want zelfs op easy kom je er in 2 uur gewoon niet doorheen ....
     
  2. soccer2005

    soccer2005 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    2uur op hard:'-( zoh snel:eek:
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    in 2 uur ga je er denk ik niet doorheen, maar ik heb hem op normal gespeeld en had hem ook in een uurtje of 6-7 uit, volgens mij.
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lieg je
     
  5. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    2 Uur? onzin! ik denk dat je met al het praten etc. ook al wel een uurtje kwijtbent..
     
  6. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nee...dat praten duurt niet eens zolang..
    ik vind het eigenlijk een goede game maar de duur van het sp vind ik minder.
    maar nou ja mijn eigen mening;)
     
  7. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Even nieuw leven inblazen!

    Zijn er mensen die deze game nog spelen op de PC?
    Ik ben met Cod1 en Cod2 behoorlijk goed geweest en wil het weer beetje gaan oppakken!

    Dus als je interesse hebt om een keer te knallen hoor ik het wel :)
     
  8. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja speel dit spel nu alweer 3 weken beetje fanatiek, vroeger te veel gespeeld en ben dan nog steeds best goed zegmaar. Speel altijd in de [SM] Server, elke game andere gametypes enzo best lache.
     
  9. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0

    Jaa ik ben niet zo'n public speler.
    Speel liever wat wars, public is altijd zo chaotisch :9

    Ging eerst altijd wel pubben voor een war om in te komen

    Heb je X-fire toevallig?
     
  10. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Had X-fire verwijdert, zal er morgen een aanmaken. Als je wil spelen moet je maar is in die SM server kijken gewoon refreshen en dan ergens bovenaan (zijn niet meer als 30 actieve servers denk) daar staat [SM] Rifle only, mixed gametypes ofzo. Is wel lache daar hoor ook redelijk wat NL en belgen enzo, maar wel rifle only weet niet of je dat leuk vind? Mijn naam op cod2 is Lucker voor het geval je me mocht tegenkomen.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als ik volgende week vakantie heb lijkt het me ook weer eens leuk om COD1: United Offensive en COD2 te installeren. Blijven tijdloze toppers met een geweldige multiplayer. Vroeger vooral COD:UO grijsgespeelt en was er ook wel behoorlijk goed in. Zoals Wii al aangaf, dit zijn dingen die je niet verleert.

    Dus ik laat het nog wel horen als ik echt ga beginnen (ff X-fire aanmaken enzo.. ;))
     
  12. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ook nog COd 1 en UO geinstalleerd, want die heb ik vroeger ook grijs gespeeld mp_harbor op cod uo ofzo, maar die zijn grafisch en qua geluid toch een stuk minder als cod 2.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Klopt inderdaad, maar COD:UO had voor mij toch wel een paar legendarische maps: Harbor, Kursk, Ponyri, Carentan, Hurtgen, Railyard, Brecourt, Powcamp etc... :9 Ken je deze? Vooral Ponyri was zó vet.
     
  14. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    COD:UO was saai :+, doe mij maar gewoon COD. Aardig wat archievements gehaald met deze game! Harbor, Carentan, Hurtgen, Railyard, Brecourt en Powcamp zaten ook in de gewone COD. Ik speelde vooral Harbor, Carentan, Dawnville, Neuville en Railyard. even later kwam er met de 1.5 patch ook nog Tigertown bij :)
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Held _O_ heb sinds de release tot er met paar of anderhalf 2 terug non stop COD 1 gedaan, waren zelfs met een groep zo op dreef dat we bepaalde sponsors hadden. Echt een super tijd was dat! :thumbs: Allemaal mensen van heel europa, 3 verschillende servers en 1 trick jump server 8) Heb nog steeds een paar mensen uit die clan in mijn msn en beginnen nog te zeuren over COD weer oppakken en nieuwe clan beginnen, heb nu vakantie en nu ik dit zo lees wil ik best COD weer installeren :b:
     
  16. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ;) Wij hadden ook sponsors zoals Steelseries (Muismatten, headset) en Shuttle. Voor LAN-Party's konden we zelfs een Shuttle PC's ophalen in Belgie, die stonden dan klaar voor ons maar ik nam liever mijn eigen kast mee. Was echt een schitterende tijd! Nog even en dan kunnen we een XBW clan beginnen :+
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2009
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Haha lijkt me wel een leuk idee voor nu in de vakantie iets op te zetten ofzo. Of gewoon voor de gezelligheid met 5 man wat samenspelen. Maar COD:UO was niet saai. :mad:
    Ponyri, Kursk en Foy waren toch wel lekkere multiplayer levels vond ik. Maargoed COD1 of COD:UO, ze waren allebij gruwelijk vet.

    Ook veel van die zelfgemaakte levels, vooral snipermaps en die trick jump levels waren een geweldige variatie en toevoeging.
    En rifle-only maps FTW. Kar98k. _O_
     
  18. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa lijkt me leuk voor de vakantie! :)
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt niet slecht nee, hebben jullie trouwens met xfire dat je niet kunt inloggen? Ik log in en krijg dan dat schermpje voor update en dan blijft het daar ook bij....Moet natuurlijk wel weer inkomen na die lange tijd :+ Had het er vandaag nog met kameraad over! Hij speelde het nog steeds :+
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Weet iemand een linkje om COD:UO te downloaden? Want ik kan COD niet zo 1,2,3 vinden.. (PM maar als je het hier niet mag plaatsen). :)
     

Deel Deze Pagina