Ati heeft de kaart zo ontwikkeld dat hij 5 jaar lang een technise voorsprong heeft.. http://interviews.teamxbox.com/xbox/1458/The-Power-of-the-Xbox-360-GPU/p1/ Dit is the answer on youre questions....
5 jaar... right. Dat is onmogelijk dat de grafische kaarten de GPU van de 360 pas binnen 5 jaar inhalen. Ik kan mij onmogelijk voorstellen wat er binne 5 jaar in een high-end pc steekt en wat voor graphics die kan produceren (Unreal Engine 4 anyone?), maar ik ben er zeker van dat die grafische kaarten van dan veel sterker zullen zijn dan de 360 GPU. Ik denk dat de 360 GPU een technische voorsprong zal hebben tot ergens in 2007/eind 2006, maar tot 2010/2011 geloof ik helemaal niet. Ik heb ook nooit gezegd dat de 360 deze graphics niet gaat aankunnen. Ik heb alleen gezegd dat het mogelijk kan zijn dat de 360 zo'n graphics niet aankan. Persoonlijk denk ik van wel, maar dat doet er niet toe .
weet je het is gewoon gezeik van mensen omdat er geen games uit gekomen zijn die nog echt adembenemend is.. Maar jah als je nu de multyplayer filmpjes van Ghost recon ziet op IGN dan praat je wel anders want dat is werkelijk prachtig..
http://interviews.teamxbox.com/xbox/1458/The-Power-of-the-Xbox-360-GPU/p1/ weet niet of dit oud is maar goed. iig iets over ATI
Link naar Crysis Trailer Helaas is dit filmpje niet het HD Filmpje dat ik gezien heb. Die HD trailer is namelijk adembenemend mooi. Ik heb dan ook zeer grote twijfels of de 360 dit aan kan, ik denk het namelijk helemaal niet. Als je dit vergelijkt met games die er voor de 360 aan komen en die we nu prachtig vinden, bijvoorbeeld Gears of War, dan denk ik toch dat de XBox hard in het stof gaat bijten, want dit is minstens het dubbele dan wat Gears of War laat zien...
Screens zijn echt te mooi om waar te zijn, vooral die van dat golfplaten hutje! Nu maar eens even de filmpjes checken
de tering, dit ziet er opzekers dik uit mensen. Deze moet ik zeker hebben!!! Was er al een releasedatum bekend?
Topic even doorlezen lijkt me niet verkeer Geen datum bekend dus. Filmpje ziet er erg mooi uit. Want dat is toch iets wat voor mij een next-gen gevoel bepaald, het gevoel van echtheid mbt de omgeving. De games tot nu toe hebben dat (vooral pdz!) echt totaal niet.
Heb alleen ff snel de screens doorgekeken (ben op me werk, mag eigenlijks niet op internet ) Toch bedankt
Ik weet niet of het zo is hoor, maar misschien kunnen ze dingen tegenwoordig dingen al veel efficienter programmeren zodat eenzelfde grafische voorstelling minder rekenkracht vereisen. Dat is in principe wel een mooie gedachtegang Of hij ook daadwerkelijk reeel is weet ik niet
Ja 't punt was een beetje of de XBox 360 deze graphics (en misschien dus deze game) trekt of gaat trekken.
Hopelijk wel... Want als de X360 het gaat trekken wordt het een must-have voor elke bezitter van een X360 denk ik .
Ga maar eens het interview van het ati report lezen .. de xbox360 gaat cker nog 5 jaar door.. en dat is lang. Verder games zullen zich steeds mooier ontwikkelen op de xbox360..
Ja, dat is normaal...we zien momenteel nog maar 1ste generatie 360 games. Vergelijk 1ste generatie xbox games met de nieuwste xbox games, wereld van verschil.
Binnen 5 jaar heeft de pc de 360 al lang ingehaald kwa graphics hoor. Wat ATi zei moet je met een grote korrel zout nemen, dat is gewoon om hun GPU te promoten. De 360 zal dit grafisch detail waarschijnlijk wel kunnen weergeven als het tenvolle benut wordt en de game fatsoenlijk is geprogrammeerd voor de 360. Maar echt beter dan dit zou ik op de 360 niet verwachten.
Ja de XBox gaat nog 5 jaar lang mee, dat is logisch en hij kan waarschijnlijk 5 jaar lang zijn grafisch niveau iets opkrikken. De oude XBox gaat nu toch ook nog steeds mee en de graphics zijn een stuk beter dan 5 jaar geleden, maar trekt nu ook zeker niet meer de mooiste games. Over 1 of 2 jaar zijn de processor snelheden en grafische kaarten qua rekenkracht misschien wel verdubbeld en dan kan je hoog of laag springen, de XBox 360 staat stil qua hardware matige ontwikkeling en kan wat dan maximaal mogelijk is (grafisch gezien) simpelweg niet meer aan. Dus zeggen dat de XBox 5 jaar lang met de grafische top mee kan is denk ik wel heel veel gezegd. En ik weet ook bijna zeker, dat als de XBox wat de Cry 2 Engine hier laat zien aan kan, hij er ontzettend veel moeite mee gaat hebben.
ik hoop echt dat de 360 dit aankan, want dit is egt next gen. Hier ben ik super tevreden mee als de xbox360 dit kan afspelen zulke grapix hoopte ik wel op namelijk.. je ziet trouwens wel pop up in filmpie mazzol