Je moet ook een .exe open doen om een game te spelen . Maar de .exe die ik bedoel is waarschijnlijk niet degene die jij bedoelt . Crysis maakt zelf geen snelkoppeling aan op het bureaublad (of waar dan ook). Wil je de game dus spelen, dan zal je naar de map moeten gaan waar je het hebt geïnstalleerd, kiezen tussen 32 of 64-bit (Bin32 of Bin64) en daar dan de Crysis.exe openen (en eventueel een snelkoppeling naar het bureaublad maken).
Ik krijg zowel op me laptop als op me pc de melding dat ik een belangrijke windows update mis. Deze installeer ik dan vervolgens. Maar telkens als ik crysis open dan installed hij hem. (dat is dus de verkeerde .exe) maar op me pc vind hij heel crysis niet terug. Ik ben hier te moe voor
ik speel wel alles op Very High, DirectX10 enzo, maar het enige probleem is dat de FPS niet verder komt dan 15, dat is best wel crap...
Het op high zetten, geen enkele kaart die nu uit is kan Crysis in DX10 aan. Ze kunnen het amper aan in DX9... .
Ja Leuk he die super graphics Alles gelukt bij mij ga je eindelijk spelen, wat een telleurstelling. Theoretisch gezien kan me pc het aan op high tot very high. Maar in praktijk is dat niet helemaal het geval Gameplay is overigens van zichzelf errrrg langzaam.
De demo is gewoon erg bagger, volgens mij. Ik lees overal dat de game op Quad-core systemen met een 8800GTX en dergelijke ook gewoon erg slecht presteert. Ik hoop voor ze dat dit in de full game niet gaat zijn.
Niet vergeten dat Crysis eigenlijk bedoeld is om volledig gebruik te maken van de volgende generatie grafische kaarten... dat en het feit dat de huidge DX10 kaarten zwaar zuigen in DX10. Ik verwacht in de full game toch nog iets beter optimalisatie, maar ik verwacht ook geen wonderen... .
Niet alle shaders zitten in de demo en de full version ziet er zeker beter uit. Probleem is dat het nog steeds gewoon de nieuwe Far Cry is alleen dan nog slechter. Kunnen graphics wel goed zijn een poep spel blijft het toch Volgens mij zit er ook een cap op de FPS in de demo (dacht max 15..).
een cap van max 15 FPS? Wat is dat voor onzin. Dan draait ie toch bagger? Maar waarop baseer jij dan dat het Far Cry is, maar dan een stuk slechter? Ik vond de demo erg vermakelijk. Ik vond het leuk om lekker boompjes om te schieten
Omdat ik de demo ook gespeeld heb en hem gewoon waardeloos vind. En hoger als 15 FPS draaide die niet met de beste spullen in de PC en DX10....
Heeft iemand anders nog Het transparante GFX probleem? Alleen als ik alles op High zet zie ik alle GFX maar zo snel als ik omlaag ga is alles weer transparant.
Vond de demo ook niet denderend, zelfs niet in de DX10, maarja eerst maar het echte spel afwachten. Vooralsnog heb ik meer vertrouwen in FarCry 2...
De demo draait redelijk/goed soepel op 1680X1050 met alles op High,maar vaak wilt tie toch wel even stotteren.Ik ga denk niet de game halen op 16 nov,want er komen zat andere goede games uit,en wacht liever tot dat ze de game helemaal goed hebben geoptimaliseerd.
Denk dat de PC eisen sowieso veels te hoog zijn voor de meeste mensen. Dat had ik toen ook al met Planet Side. Super game alleen had ik toen 1 van de beste PC's en draaide de game niet eens lekker..
Jup is waar.In het begin was Oblivion een erg zwaar spel,nu draai ik hem met gemak met alles hoog op 1680X1050.Zal denk ook het geval zijn met Crysis over een jaartje of 2.
Ik kan crysis gewoon draaien . ik heb een p4 2.4 ghz, 1 gieg ram en een 6800gt met 256 mb. op low draat ie lekker, en zelfs op medium is het bijna te spelen \o/ ik dacht eerst dat hij het gewoon "niet" ging doen.