De Crysis demo draait hier lekker op 1280x800 met alles op High. Als ik de DX10 benchmarks er zo eens op nasla, en ik lees dat zelfs met een 8800GTX @ 1600x1200 @ Very High er slechts 15 frames per seconde worden gehaald....tja, dan kan ik niet anders dan concluderen dat een DX10 kaart voorlopig nog overbodige luxe is voor mij. Vind Crysis er nu al prachtig uitzien (niet te vergeten de geweldige physics, stuff opblazen is letterlijk de bom in deze game ), en heb een stabiele framerate, verder heb ik de demo al helemaal grijs gespeeld dus dat zegt genoeg. Kom maar op met die game ! En tot zover gelijk mijn korte bijdrage hier. Heb nog het een en ander uit te spelen en nu is Gears of War vandaag ook nog eens uitgekomen dus jah
Bah, de full game ziet er echt hetzelfde uit als de demo. Mensen, geloof niet in de DX10 bullcrap, want het verschil tussen High en Very High is zo ongelooflijk klein...
Beetje wel ja.Vind het ook jammer dat maar slecht een handje vol gamers dit spel voluit kan draaien.Kijk naar titles als Mass effect,Halo3,Ratchet and Clank en noem op,die ook erg mooi zijn en voor iedereen bereikbaar zijn.Ik heb best een goede pc,maar laat deze titel even langs liggen,totdat er goede updates en patchs komen die het spel goed tweaken.
het ziet er nog steeds goed uit hoor. die onderste screen laat trouwens niet het mooiste van het spel zien.
Nee, maar ik dnek dat Crytek veel heeft moeten laten vallen omdat de technologie er gewoonweg niet klaar voor is. Ook is er misschien veel gephotoshopt etc... Gebeurt wel veel met games die moeten gepromoot worden. Trouwens, veel kunnen ze er niet meer aan veranderen, tenzij ze alle schijfjes die ze nu al hebben gewoon in de prullenbak smijten
Ik hoorde wel geruchten over een Ultra High mode waar pas later een patch voor unlocken voor kwam. Deze zou pas komen als de hardware er geschikt voor zou zijn.
ze hebben er vast een hoop uit gehaald, maar op die onderste screen heeft ie een ander wapen en er zijn andere planten. een beetje lastig vergelijken als je het mij vraagt.
Sommige filmpjes hebben idd een heel ander beeld geschetst maar uiteindelijk vind ik Crysis toch erg mooi, zowel qua graphics als qua physics. Daarnaast vond ik de demo echt heel gaaf om te spelen en daar gaat het uiteindelijk natuurlijk om. Ik verwacht een dezer dagen het telefoontje van de Dynabyte dat ie binnen is !
Zo dan, dat is even een verschil. Heb wel mooiere games gezien (gebaseerd op de 2e screen). Valt flink tegen zeg. Heb de game zelf niet gespeeld, dus is wel wat lastig oordelen. Maar grafisch is de game niet zo mooi als belooft.
Maar die tweede screen geeft dan ook totaal geen goed beeld van het spel in mijn ogen. Het is dat ik de demo niet meer op m'n PC heb staan, anders had ik nu wel ff een screenie gemaakt van een andere setting (met betere belichting en water bijv.). Ik ben trouwens van mening dat je Crysis in beweging moet zien en niet moet beoordelen vanaf een screen. Ook op High, wanneer de zon schijnt....gewoon de belichting, schaduwen, depth of field als je richt, motion-blur als je beweegt, om maar wat dingen te noemen, het is echt heel erg sfeervol en goed gedaan vind ik. Maar vooral ook hoe dingen (de omgeving) meebewegen/reageren op explosies en andere physics gerelateerde dingen e.d. Het zijn effecten die je niet uit een screen kan halen en die ik nog niet op een console heb gezien, of in ieder geval niet zo diep uitgewerkt.
Klopt inderdaad. De explosies zijn geweldig, het water is zo mooi, de vonken die van je velg afkomen als je alleen op een velg rijdt (in auto), de warmte die afkomt van vuur en explosies, de mooie schaduwen etc. Maar nog steeds is het, zoals Kameo zegt, niet zo mooi als ze ooit hebben beloofd. Maarja, dit is ook wel logisch, want als je ziet dat moderne pc's dit al nauwelijks trekken. En ja, dit baseer ik op de full game. Maarja, de game is wel erg cool imo. Alleen maakt de toevoeging van de Suit-Powers het soms iets te makkelijk. Hier heel fftjes een kort videootje van Crysis bij mij (met water). Hij schokt op momentjes een klein beetje omdat ik nog wat processen op de achtergrond had draaien en Crysis geheugen vreet http://stage6.divx.com/user/raptile/video/1846995/Crysis-vid Edit: Als ie tenminste werkt... momenteel wil ie bij mij niet beginnen. Het stuk waar ik nu zit is trouwens echt zo ubercool, damn.
Het begin was wel aardig imo. Daarna werd het opeens zoooo bruut! Ik kom nu alleen niet verder (en ik heb mario galaxy, maar dat is een ander verhaal )
Hehe, ik had het gezien ja. Veel plezier met de loodgieter Ik verwacht morgen en anders overmorgen een telefoontje van Dynabyte, kan echt niet wachten om aan Crysis te beginnen. En dan kan ik Assassin's Creed ook nog eens aanstaande donderdag ophalen. Dure tijden, en dan niet kunnen kiezen met welke game je als eerste aan de slag wilt
http://gamekings.tv/ Hardware woensdag. Gaan ze kijken hoe de game loopt op een PC ter waarde van €5000. Belachelijk
ER klopt sowieso al niks van dat bericht. Op een recente pc met een goede videokaart kan je het spel iig al op high spelen.