1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Crytek's Crysis

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 24 jan 2006.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heb je het filmpje bekeken? (Links van het bericht)
    Daar wordt toch echt wel bewezen dat het op High niet echt soepel loopt :)

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Nog beter, ik speel het spel hier zelf op high met shaders en water op very high en het loopt in 90% van de gevallen speelbaar soepel. ;)

Alle settings op Very High trekt geen enkele pc op het moment lekker, dat klopt wel.

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik heb een Geforce 7950 GT, maar ik kan de game gewoon niet spelen. Ik begrijp het niet helemaal...

4. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    :) Naar het schijnt heeft nVidia dan ook wel met de drivers gekloot om betere resultaten te geven. Het water is bv. met een HD3870 mooier dan met een 8800GT. Lijkt mij wel raar, want tenslotte staat er toch 'Powered by nVidia'? :)

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja dat staat op vrijwel elke PC game vermeld, en anders wordt je er wel mee doodgegooid in een introfilmpje :+

Hoe dan ook, mijn Ati kaarten weten ook wel raad met Crysis ! Wat een machtig vette game is het geworden zeg _O_

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Nog ff een screentje na wat tweaks:

Er komt later in het spel toch een spacey stuk...

7. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben andere mensen ook problemen met de 64 versie.Scherm blijf zwart.

8. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook problemen met de 64-bit versie, hij blijft hangen op het EA teken. De 32-bit versie doet het wel gewoon.
    Dat terwijl ik toch echt Vista Home Premium 64-bit heb.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Er is een oplossing voor problemen met de 64-bit versie. Ff googlen zou moeten werken.

10. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek het ook niet om er moeite voor te doen. Niemand had een performanceboost als hij de 64-bit gebruikte dus dat zal ook wel niet xD

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Ik ben nu al aardig ver in de game en ik moet zeggen dat diegene die zei dat de game overrated was (ergens eerder in deze topic) toch echt eens de game moet spelen. Afgezien van het feit dat de graphics wat minder zijn dan eerst aangegeven is de game nog steeds mooi en erg cool om te spelen. Het verhaal zit goed, de settings zitten goed en de algehele presentatie van de game is geweldig.

Conclusie: Verdient zeker het label PC-Topper.

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb toch een benchmark gezien waar uit blijkt dat de 64-bit versie iets betere presteert. Wel niet vergeten dat je drivers een heel gevoelig punt zijn voor dit.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Heb m uitgespeeld en ik moet zeggen dat het echt een coole game is. Aan het einde trok mn pc het alleen niet meer erg lekker :+

14. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Scheeld dit en very high veel? (dit is tog high?)
    Anders is het nog best lelijk zo te zien. :p

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf zeggen dat je Crysis niet vanaf een screen kunt beoordelen. Goed, de game is niet zo mooi geworden als een enkel aantal filmpjes ons hadden willen laten geloven....maar dan nog is het iets prachtigs geworden. Vind de physics in dit spel minstens net zo belangrijk/indrukwekkend als de graphics, alleen haal je die niet van een screen af. Ben zelf nog niet zo heel ver met de game, maar hij is echt tof. De vrijheid, de interactie....tis echt ziek hoeveel meuk er dynamisch is in dit spel. Crysis behoort zeker tot mijn all-round favorieten van dit jaar _O_

Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Ja, zeker. Bijvoorbeeld als je gaat schuilen in zo'n huisje voor een tank en die tank schiet opeens dat huisje kapot. :+

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lullig ja. En je wilt niet weten hoevaak ik al dood ben gegaan door brokstukken tegen m'n hoofd na een explosie die ik zelf had veroorzaakt :+

Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  18. JeePee

JeePee Guest

Net even de demo gedownload. Moest direct na het instaleren allemaal updates downloaden en de laptop een reboot geven. Ben nu al 30 minuten bezig om uit te zoeken waar ik hem kan starten... de enige plek waar ik het bestand Crysis SP demo kan vinden is in het configuratiescherm bij 'programma's verwijderen'. Hij staat dus op mn PC, alleen waar?!

pff... wat verlang ik weer naar mn xbox. Schijfje erin en spelen maar.

19. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Same here... Had liever goeie HD TV en een PS3/ xbox 360 gehad dan dit... Zit al tijdje te klote met pc... maarjah, je hebt hem toch nodig he...

20. JeePee

JeePee Guest

Ja idd, maar het kutte is dus dat ik gewoon nog niet kan spelen!! Die hele spanning van hoe het eruit zal gaan zien is helemaal weg. Waar de fok staat dat ding?!

Deel Deze Pagina