Heb je het filmpje bekeken? (Links van het bericht) Daar wordt toch echt wel bewezen dat het op High niet echt soepel loopt
Nog beter, ik speel het spel hier zelf op high met shaders en water op very high en het loopt in 90% van de gevallen speelbaar soepel. Alle settings op Very High trekt geen enkele pc op het moment lekker, dat klopt wel.
Naar het schijnt heeft nVidia dan ook wel met de drivers gekloot om betere resultaten te geven. Het water is bv. met een HD3870 mooier dan met een 8800GT. Lijkt mij wel raar, want tenslotte staat er toch 'Powered by nVidia'?
Mja dat staat op vrijwel elke PC game vermeld, en anders wordt je er wel mee doodgegooid in een introfilmpje Hoe dan ook, mijn Ati kaarten weten ook wel raad met Crysis ! Wat een machtig vette game is het geworden zeg
Ja ik heb ook problemen met de 64-bit versie, hij blijft hangen op het EA teken. De 32-bit versie doet het wel gewoon. Dat terwijl ik toch echt Vista Home Premium 64-bit heb.
Ik zoek het ook niet om er moeite voor te doen. Niemand had een performanceboost als hij de 64-bit gebruikte dus dat zal ook wel niet xD
Ik ben nu al aardig ver in de game en ik moet zeggen dat diegene die zei dat de game overrated was (ergens eerder in deze topic) toch echt eens de game moet spelen. Afgezien van het feit dat de graphics wat minder zijn dan eerst aangegeven is de game nog steeds mooi en erg cool om te spelen. Het verhaal zit goed, de settings zitten goed en de algehele presentatie van de game is geweldig. Conclusie: Verdient zeker het label PC-Topper.
Ik heb toch een benchmark gezien waar uit blijkt dat de 64-bit versie iets betere presteert. Wel niet vergeten dat je drivers een heel gevoelig punt zijn voor dit.
Heb m uitgespeeld en ik moet zeggen dat het echt een coole game is. Aan het einde trok mn pc het alleen niet meer erg lekker
Ik blijf zeggen dat je Crysis niet vanaf een screen kunt beoordelen. Goed, de game is niet zo mooi geworden als een enkel aantal filmpjes ons hadden willen laten geloven....maar dan nog is het iets prachtigs geworden. Vind de physics in dit spel minstens net zo belangrijk/indrukwekkend als de graphics, alleen haal je die niet van een screen af. Ben zelf nog niet zo heel ver met de game, maar hij is echt tof. De vrijheid, de interactie....tis echt ziek hoeveel meuk er dynamisch is in dit spel. Crysis behoort zeker tot mijn all-round favorieten van dit jaar
Ja, zeker. Bijvoorbeeld als je gaat schuilen in zo'n huisje voor een tank en die tank schiet opeens dat huisje kapot.
Lullig ja. En je wilt niet weten hoevaak ik al dood ben gegaan door brokstukken tegen m'n hoofd na een explosie die ik zelf had veroorzaakt
Net even de demo gedownload. Moest direct na het instaleren allemaal updates downloaden en de laptop een reboot geven. Ben nu al 30 minuten bezig om uit te zoeken waar ik hem kan starten... de enige plek waar ik het bestand Crysis SP demo kan vinden is in het configuratiescherm bij 'programma's verwijderen'. Hij staat dus op mn PC, alleen waar?! pff... wat verlang ik weer naar mn xbox. Schijfje erin en spelen maar.
Same here... Had liever goeie HD TV en een PS3/ xbox 360 gehad dan dit... Zit al tijdje te klote met pc... maarjah, je hebt hem toch nodig he...
Ja idd, maar het kutte is dus dat ik gewoon nog niet kan spelen!! Die hele spanning van hoe het eruit zal gaan zien is helemaal weg. Waar de fok staat dat ding?!