In de directory waar je hem hebt geïnstalleerd natuurlijk... daar moet je dan kiezen tussen 32-bit of 64-bit en dan gewoon de .exe openen (en eventueel er een snelkoppeling van maken).
wowwowwow, niet te snel Voor zover ik me kan herinneren heb ik nergens een speciale plek gekozen, dus dan zou ik verwachten dat ie op me C schijf staat? Niet dus. En waarom werkt die zoek functie niet
Computer --> Lokaal station C --> Program Files --> Eletronic arts --> Crytek --> Crysis SP demo --> Bin32 --> Crysis.exe Ik had hetzelfde probleem hoor jp
Inderdaad, daar staat ie . Het ook hetzelfde voor, maar ik weet sowieso waar programma's zich standaard installeren
Ja ik dacht ik leg het even precies uit dan komt hij er wel. Misschien heb jij gewoon teveel pc kennis
Bedankt jongens Inderdaad, ik ben niet echt snugger met computers, hehe. Maaruh, wel lachen spelletje. Laptop wordt alleen LOOOOEEEEI heet
In Vista kun je ook kijken in je startmenu onder: Ontspanning -> Spelverkenner. Daar staan al je geinstalleerde games en als het goed is ook Crysis.
Niet alle geïnstalleerde games komen daar te staan, verre van allemaal zelfs. Heb op dit moment 2 games op m'n pc staan en die staan er niet tussen en in het verleden had ik ook pc games op m'n pc staat die er dan niet tussen stonden. Opzich wel leuke feature, alleen werkt die verre van perfect.
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat sowieso alle Games for Windows spellen (ik heb er 8 ), dus ook Crysis, ertussen komen te staan. Maar ook non-Games for Windows logo spellen zoals Oblivion, C&C3, Battlefield 2, Battlefield 2142, Age of Empires I & II, Halo CE, staan bij mij allemaal onder de map Ontspanning. Ik vind het wel relaxt, scheelt weer snelkoppelingen op het Bureaublad Grappig ook dat er bij Games for Windows games een klassificatie d.m.v. cijfers wordt aangegeven voor het systeem, minimum en aanbevolen. Volgens dat systeem kan mijn PC tot nu toe nog elk spel lekker draaien, gelukkig klopt dat ook wel, al vraag ik me wel af in hoeverre die aangegeven klassificaties nu echt betrouwbaar zijn.
Net een groot deel van de eerste level (eigenlijk de demo dus) gespeeld en heb me nog meer geamuseerd dan met de demo . Mede doordat het een pak beter draait dan de demo. Met de demo moest zowat alles op medium, maar nu draai alles op high buiten shadow quality en volumetric effects op medium. Ook was in een voertuig rijden onspeelbaar voor mij in de demo, nu draait het echter bijna even vloeiend als on-foot. Bij de voertuigen moet ik wel de motion-blur afzetten, anders heb ik bij snel draaien voor een paar seconden een dia-slide.
En ik heb maar het 256MB model , maar ik speel wel maar op 1024*768 en die Edge AA staat ook af (andere soort AA die in Crysis inzit, maakt het beeld wat wazig). Maar nu ik verder ben begin ik toch te merken dat het niet iets te zwaar is als er veel (vooral bij veel bomen) in beeld is . Ach, heb nog genoeg van effecten om op medium te zetten .
Ben hem ook aan het spelen op het moment. Cool begin, en natuurlijk, sweet graphics Baal er wel een beetje van dat ik niet alles op High kan smijten, achja Misschien niet op max resolutie spelen ofzo, al weet ik niet hoeveel dat scheelt. Edit: Hmmm, khad hem gisteravond niet lang genoeg laten laden, na een paar seconden draaide alles soepel! 4x AA, 1680x1050 alles op High Bruuuhuuuuuut !
Precies hetzelfde als die van jou, maar met maar 2gb ram en een zwaar opgevoerde CPU en GPU (lang leve BFG GPU's ) Later nog eens geprobeerd zonder AA, liep over het algemeen iets soepeler (al is dat lastig te zeggen, ik had iig het idee dat het prettiger keek/liep)
Op DX9 of 10? En op welke clock snelheden heb je ze lopen? En weet iemand btw hoe je motion blur af moet zetten want ik heb gehoord dat motion blur best veel fps scheelt en tevens vind ik het alleen maar irritant.