1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Crytek's Crysis

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 24 jan 2006.

1. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox gaat dit best aankunnen sommige features mischien niet maar hdr lighting shaders etc mag geen probleem zijn voor de doos

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  3. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me erg sterk dat de 360 dit aankan...

4. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    de xbox360 zou dit wel aankunnen..
    er is verteld dat deze engine niet zo zwaar is als mensen denken..
    en de xbox360 heeft nog steeds superieure hardware..

5. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Snap niet dat mensen dit zeggen. Waar basseren jullie dit op. De 360 is net uit. Als de launch games vergeleken worden met de games die nu uitkomen zie je al een grote sprong vooruit. Er is nog geen enkele game verschenen die geheel geschreven is voor de 360. Waarom zou Crytek deze engine ontwerpen als hij niet gebruikt kan worden voor de 360... snijden ze toch allen in hun eigen vingers.
    Vind het trouwens goed dat mensen hun mening geven over het feit of de 360 dit aankan, maar het zou toch raar zijn dat 4 maanden na de launch een van de nieuwste engines niet erop zouden kunnen draaien???

Filpje is trouwens mega vet! kan niet wachten op een game die er zo uit ziet!

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Komt deze game zeker weten voor de 360, of is het een rumour?

7. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de xbox 360 het echt wel aankan hoor..

8. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Het is eigenlijk heel simpel deze screenshots zijn gemaakt, dus hebben ze er een pc voor gehad die dit aankan.
    Gezien het feit dat de xbox momenteel suprieure hardware heeft en er geen pc zo snel is als de xbox lijkt het me wel duidelijk.

Als een pc dit spel nu kan draaien kan de xbox het zeker, de meeste vergeten even dat windows een behoorlijke snelheid slurper is de xbox heeft dit niet en kan alles gebruiken om mooie plaatjes op het beeld te toveren he :)

9. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0

hmmmm k ben toch maarh van gedachte veranderd na het ingame hd filmpje van GR:AW gezien te hebben ...._O_ 360 rulez en kan dit makkelijk aan !!

10. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0

QFT

11. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    maarh k heb wel gehoord dat de mp een beetje kut is i.v.m. dat het lopen veel moeilijker gaat en een beetje houtirig is en dat je niet om hoekjes kunt kijken/schieten en dat er meer karteltjes zijn en je kunt geen sliding of snoekduik maken maarh wie weet komt er nogh wel n patch uit om dit allemaal te verhelpen.( bij gr:aw dan he )

12. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat is gameplay :)

grafisch is xbox360 de krachtigste }:] ( of je moet een dikke PC hebben, maar dan ook een hele dikke )

13. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Mannen, goed om te zien dat er flink wat vertrouwen is in de 360 console. Wanneer iemand goede argumenten heeft waarom de 360 dit niet zou trekken........... Laat de echte critici nu opstaan!

14. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0
    gaat er lekker voorzitten en roept:

* het is stil aan de overkant, het is stil..... * _0/ :D

15. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Damn, die screens en die filmpjes zien er toch echt gelikt uit zeg!:D
    Ik heb Far Cry Instincts Predator nog niet gespeeld op de 360 ( alleen op de ouwe xbox ).
    Maar als ik de filmpjes vergelijk van FCIP op de 360 en Crysis, dan is Crysis toch wél next-gen.
    Eind 2006 beschikbaar?8)

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    De screenshots zijn mooi, maar ik durf te wedden dat er qua detail veel verloren gaat als de game uiteindelijk op de markt komt. Dit is tot nu toe bij bijna elk spel gebeurd, ook op de Xbox 360. Kijk maar naar Oblivion. Geweldige screenshots en uiteindelijk een grafisch mooi spel (met z'n ups and downs) Maar zo mooi als je op sommige screenshots zag? No way....

EDIT: Dit geldt natuurlijk ook voor die filmpjes. Mooi, maar waarschijnlijk extra opgepoetst en waarschijnlijk niet representatief voor het eindproduct.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
  17. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat je hier wel eens gelijk in zou kunnen hebben. Maar het is niet dat de 360 dit dan niet zou trekken. Net als bij Oblivian zal de uiteindelijke game er minder mooi uitzien, omdat de vele details ook erg tijdrovend zijn. Vaak worden dingen weggelaten omdat het simpelweg te veel tijd gaat kosten om zijn perfect ogend eindproduct te leveren. Uiteindelijk zal de hardware ze krachtig zijn, dat het vaak te tijdrovend is hier alles uit te halen, maar de menselijke factor zal hierin bepalend zijn......

18. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0

Microsoft voert ook wat druk uit om "top" titels te maken voor de xbox360, om op de PlayStation 3 uit te lopen.

Farcry is een mooie eyecandy, veel mensen vallen voor die grapisch :p ( waaronder ik :+ )

XDoos360 Rulez _0/

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Zal ik jullie even helpen:

Crysis draait op direct x 10, xbox 360 gaat tot direct x 9. Dus het zal er niet zo mooi als dit uitzien maar wel erg mooi natuurlijk.

20. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    maar je kan toch tot direct x 10 upgrade xD?

Deel Deze Pagina