De engine zou wat beter geoptimaliseerd zijn wat dus betere prestaties zou moeten opleveren... maar hoeveel juist blijft de vraag.
ach dat neem ik beetje met een korreltje zout zal als nog een zware game zijn @ pegas, heb je al is een mem check gedaan ofzo ? of gekeken in de processen. Want het slaat nergens op dat het eerst wel soepel loopt en daarna vervolgens niet meer. Zonder dat er hardware matig echt iets veranderd
hey mense! ik speel crysis nu een paar dage en ik zit me elke keer te ergeren aan die klote helicopters... ik krijg ze maar niet van me af. weet iemand een handige manier om die gaste van me af te krijgen? als ik stealth ga blijft hij boven me hangen tot ik weer zichtbaar ben, ookal is die 'gevaren' meter ding helemaal leeg, hij blijft me gewoon zoeke.. ook zie ik in youtube filmpjes dat er een soort free roam is, waar ik tonnetjes kan spawne enzo... hoe doe ik dit?
gewoon op de staartrotor schieten, komt goed. en waar helicopters zijn, zijn rocket launchers in de buurt. altijd hutjes binnengaan. werkt het beste. wees blij dat er nog helicopters zijn, en niet van die klote vervelende saaie .................
Misschien een rare vraag maar kan je ook je controller gebruiken bij Crysis? De x360 controller(jaja die de pc ondersteund)... IK wil de moeilijkheidsgraad best naar beneden schroeven. Ik wil gewoon voor mijn 50 inch full hd Panasonic plasma zitten
zou ik Crysis hierop kunnen spelen?? AMD Athlon 64X2 Dual Core (3Ghz) 2GB DDR2 RAM 500GB HDD ATI Radeon HD2600 Pro??
Ja tuurlijk, maar veel zal je er niet moeten van verwachten (low op 1024*768 ofzo). In fps merk ik niet veel verschil, maar heel het spel loopt gewoon véél vloeiender. Zowel in-game (heb nu geen last meer van die minimale fps en inzoomen loopt nu ook soepel) als in de menu's (iets aan de instellingen veranderen is nu zo gebeurd).
Ik vind dit wel een saai spel. Schieten vind ik nep , mensen moeten gewoon met 1 schot dood zijn :/ Zonde.
Uhm... in welk spel zijn ze dan 1 schot dood (en als het het per sé wil, speel dan op easy)? Om maar te zwijgen van hoe veel schoten jij nodig hebt om dood te gaan in een game. In Crysis kan je nog verwijten het dat nano-suit maar in andere games niet.
Call of duty 4 ( HC mode ( ok is dan wel online ) Hmm , het was even om mn PC uit te proberen :A Btw , geeft DirectX 10 beter beeld ?
Je zegt het al zelf... dat is online. Jah, DX10 geeft iets beter beeld, maar er is een hack om zo goed als alle DX10 eye-candy in DX9 te krijgen. De extra eye-candy in DX10 komt echter wel pas aanbod als je op "very high" speelt. Check de tweakguide van Crysis om de verschillen tussen de graphics settings te zien en hoe je die hack doet (laatste pagina).
Nou, de eerste gebruikerservaringen lijken nogal te verschillen met die van IGN: http://www.hardware.info/forum/showthread.php?t=153362&page=11
Hehe inderdaad. Mja, dat was ergens ook wel weer te verwachten natuurlijk. Het blijft gewoon een nvidia geoptimaliseerd spel. Met een 9800GT (± €99) op 1680x1050 op very high, en dan nog solide frame rates behalen. Mensen met een ATi videokaart kunnen het spel weer niet soepel spelen. Stomme Duitsers.
Nou, ik heb Warhead vanochtend even geinstalleerd, maar ik ben er nou niet echt over te spreken. In het menu zat de muiscursor 'vast' in een soort virtuele vierkant van 10x10 cm, waardoor ik niet bij de menu knopjes kon komen, ook niet met het toetsenbord. Uiteindelijk heb ik in een cfg bestand handmatig de gewenste resolutie ingesteld, en toen werkte het beter. Nu moet ik namelijk boven en naast de knopjes klikken om een menu te kunnen openen. Met dat gezeik achter de rug een nieuw spel opgestart (1920x1080, alles op very high zonder AA/AF). Qua prestaties merk ik totaal geen verbetering t.o.v. Crysis, sterker nog het loopt zelfs slechter. Framerates van tussen de 10 en 59fps, stotteringen, geluid kraakt en het spel loopt steeds vast. Crossfire uitschakelen doet wel iets positiefs voor de framerate, je krijgt er namelijk 5fps voor terug?! In games zoals CoD4 en DMC4 wordt de framerate verdubbeld met Crossfire, maar in Crysis (Warhead) ga je er ± 5fps op achteruit. Ga 'm vanmiddag lekker terugbrengen naar de winkel, en wacht nog wel even op Far Cry 2.