Ik moet zeggen, Crysis Warhead loopt voor mij een stuk beter dan Crysis, op mijn 8800gt. Lijkt er echt op dat het bijzonder slecht geoptimaliseerd is voor de Ati gebruikers. :{
Daar lijkt het wel op ja. Ik had net in het eerste level bij al die strandhuisjes constant de volgende framerates: min: 3fps, max: 16fps, gem: 11fps. Pas als ik alle settings op low zet haal ik stabiele framerates boven de 30fps.
Je hebt het over crossfire, mag ik vragen welke kaarten je hebt? 3-16 Fps is wel erg triest, als het niet aan de drivers of kaart(en) ligt..
CF werdt in Crysis eigenlijk al niet ondersteunt dus ik had ook niet verwacht dat het wel het geval ging zijn in Warhead en als een game er niet voor geoptimaliseerd is kan het inderdaad resulteren in een performance loss. Heb ook horen zeggen dat de eerste level van Warhead ook meteen een vrij zware (of zelfs de zwaarste) level is van de game.
Het zijn 4870's. Dan is 3-16fps inderdaad erg triest ja Daar heb je gelijk in, maar ik kreeg nog een klein beetje hoop toen ze op zo'n event alle pc's hadden uitgerust met ATi kaarten hehe.
Heb je trouwens al die 8.9 drivers? Deze zouden zo'n 8% meer performance in Warhead moet geven t.o.v. de 8.8.
Jep Merk btw ook geen verschil tussen 8.8 en 8.9 in Crysis en Warhead. Edit: Toch even door het eerste level gespeeld, maar de performance wordt er ook in de andere levels niet beter op. De in-game cutscene tussen het einde van het eerste level en het begin van het tweede level loopt zelfs ontzettend slecht, met framerates tussen de 2fps en 16fps.
Crysis is nou eenmaal een nvidia game. Echt enorm slechte engine. Wellicht dat de volgende drivers het geheel weer wat beter zal laten lopen.
Meestal is dat BS, ik is zelfs een Nvidia game die altijd al beter loopte op Ati kaarten (maar vraag me niet welke game dat dat was). Al lijkt het in Crysis zijn geval geen BS te zijn ><.
Op welke niveau kan ik crysis spelen? ik heb een HP pavilion DV6000 Met een nvidia 8400m GS en 3GIG RAM Gr Daan
Heb hem net even geinstalleerd; 1680x1050 alles op complete max op DX10 (zonder AA) op een heerlijke steady framerate En dat met een BFG8800GTS OC2 kaart en 4gb ram.. Arme Arjan : Max AA was wel desastreus btw, maar dat had ik ook niet anders verwacht. Nu het spel nog leuk gaan vinden
Ik speel hem met een Athlon x2 5600+, 4gig ddr2 ram, en een HD4850 op 1600x1200 met textures op High en een aantal dingen op medium. Op dit moment loopt die best soepel. Maar voor mij ziet het er mooi genoeg uit, en ik ben er ook erg blij mee. btw wel AA op 4x
Ik wil de game ook gaan kopen weet alleen niet of ik hem kan draaien kan iemand me dit even laten weten ! Als ik de game haal wil ik hem eigelijk wel op high spelen dus niet op low of medium ! Spec : Processor : AMD Athlon 64x2 Dual Core Processor 4400+ 2.31Ghz Geheugen : 4,00Gb Videokaart : Gefore 9800 GT ( 2047MB ) geheugen HD : 2x 500 Gb Ik game bijna nooit op me pc , dus als ik iets vergeten ben hoor ik het wel ! Gr Shadow!
Daarmee moet je hem wel aankunnen /Mod Bericht aangepast. Dit en je te grote sig is eigenlijk al een waarschuwing waard, maar ik zal het deze keer zo laten - Pegas