Welke resolutie heeft je scherm? Met die setup kan je het 100% zeker op de meeste gangbare resoluties wel op high spelen!
Tis wel opvallen bij dit spel dat er enkel over Systeemeisen gesproken word en nooit over de inhoud van het spel , was het niet voor het grafische vlak was dit echt een b-titel game geworden.
heb de game net gekocht voor 20,- Alles op high ( Niet ultra dus ) maar moet zeggen loopt wel okay , Maar toch niet zoals ik het wil haha , soms schokt het wel eens een beetje , Maar jah boeien game toch niet veel op me pc , alleen wow eigelijk !
Nou ik moet zeggen dat ik de game met plezier speel, ben nu bij dat tank level\o/ Het is ook wel echt fijn om te zien dat je (dure) pc eindelijk eens aan het werk word gezet. Cod 4 enzo speelt met alles maxed out nog steeds soepel Maar het is vooral vet met die explosies enzo, lekker huisjes opblazen en mensjes gooien
Morgen nieuwe pc halen.. Je word/werd dood gegooid met nieuwsberichten over dit spel, doet het spel zijn eer wel aan de vele nieuwsberichten en zal ik deze dan kopen?