Paar nieuwe screens waarvan ik er eentje ga laten zien omdat die wel eens ingame zou kunnen zijn (en is trouwens ook de mooiste screen imo): EDIT: Er is ook een nieuw filmpje dat blijkbaar wat o.a. wat ingame materiaal biedt.
=D!! crysis dan toch naar de next gen consoles?? Naja 2008 -_- duurt nog wel een tijdje! maarja dan heb je ook wat! nu nog wachten op een daadwerkelijke betrouwbare bron.
Nieuw ingame filmpje beschikbaar. Hierin zie je echte gameplay en door dit filmpje ben ik eigenlijk echt geïnteresseerd geraakt in de game zelf. Het customizen van je geweer naar geland de situaties ziet er leuk en handig uit, maar het zelf "verdelen" van je energie zit er echt wel leuk uit en kan leuke taferelen bezorgen tijdens multiplayer . De graphics zijn natuurlijk ook weeral om je vingers van af te likken.
joa! ik heb et filmpje gister avond ook nog gezien. ik kan niet wachter tot ik heb gespeeld heb! ik hoop dat ze ergens dit jaar een demo uitbrengen. hij zal er ook vast goed uitzien met dx9.
Hier kun je een leuk artikel lezen met wat Q&A's over Crysis. Vooral het onderstaande stukje klinkt veelbelovend : "GS: Tell us about how Crysis will continue to make the most of existing DirectX 9 hardware for users who can't upgrade their computers in time for the game. CY: If you have a high-end DX9 card with an equal level of CPU and memory--basically today's "gamer rig"--you will enjoy Crysis with close-to-D3D10 fidelity. Don't forget that for a long time, we ran the game only on DX9 hardware, even though people thought it was D3D10. You can be sure your high-end gamer rig will satisfy your expectations--but with D3D10, you will surpass them." \o/
Klinkt lekker . Alleen begin ik een klein beetje spijt te krijgen dat ik niet €80 meer heb uitgegeven voor de 512MB versie van mn grafische kaart :/. Ach ja, kan ik nog harder genieten van de nog betere graphics als ik een nieuwe kaart koop .
ik ga over maandje (of 2) een Sapphire X1950Pro 512MB (agp) halen, daar moet die toch ook wel op de genieten zijn? (Pentium4 3.0Ghz HT +2Gig Ram)
CPU zal waarschijnlijk een kleine bottleneck vormen. Als ik jouw was zou ik wachten op de nieuwe midrange kaarten van Nvidia (van Ati zijn nog lang weg). Moest de prestatie aanzienlijk beter zijn dan een X1950 Pro, dan zou ik zo'n midrange kaartje kopen en een goedkoop moederbordje met PCI-E. Mja, voor dit gelul hebben we eigenlijk een ander topic .
Dat gameplay filmpje is echt ziekelijk mooi Ik had het alleen toffer gevonden als ze het zo min mogelijk 'buitenaards' zouden houden, en helaas hoor je in de trailer een of andere quake stem zeggen dat je allerlei powers hebt geactiveerd
Damn.... dit is echt super... ik dacht eerst dat het Ghost recon achtig zou zijn en dus niet meer naar gekeken... nu heb ik pegas zijn filmpje gezien en nu weet ik zeker dat ik deze ga halen. Mijn pc moet hem toch wel aankunnen? want zou mooi zijn als hij bijna op zijn mooist te spelen zou zijn
Deze game wordt duur, 50 euro voor de game, en nog zo'n 600 euro aan nieuwe hardware voor mijn pc.. of gaat dat wel mee vallen?
Hangt er vanaf hoe je pc nu is én op welk detail je de game wil spelen. Als je de game volledig op high wil spelen, heb ik zo'n vermoeden dat je met €600 voor de hardware niet ga toe komen .
Hm na het zien van het filmpje ben ik nog altijd niet overtuigd. Helemaal dat hoogspringen en snel lopen is ontzettend lame imo Graphics vind ik persoonlijk ook lang niet het belangrijkste
Nee, maar dan kun je net zo goed op de PSX blijven spelen. Daar zijn duizenden toptitels voor uitgekomen. Graphics vind ik wel erg belangrijk. Dat is ook een reden geweest om een xbox te kopen, het ziet er in de meeste gevallen echt geweldig uit. Dit wordt denk ik een knaller van een game, mits ze niet teveel gaan hypen en teveel gaan uitstellen. Alleen jammer van het buitenaardse gebeuren, dat viel me in Far Cry ook heel, heel erg tegen. :{