En Warcraft III kent ook The Frozen Throne. Daarbij komt er binnenkort een expansion van Age of Empires 3, genaamd The WarChiefs.
whahaha, dungeon keeper heb ik veel gespeeld, net als ale Age of empires delen. Verder niet veel rts games gehad, hoewel ik ze wel leuk vind.
Hallo, ik had een vraagje over Warcraft 3. Hier bij de mm ligt dit deel + uitbreiding voor een lief prijsje, en na de demo gedownload te hebben ben ik er best wel enthousiast over geworden.. Nou is mijn vraag : Is het verhaal goed? Zodat je de verhoudingen tussen bv. Orcs en humans begrijpt (en vooral wáárom!).. Zodat je wat aan 't verhaal hebt als je bv. WoW speelt.. Alvast bedankt :b:
Vroegje: Ik zoek een rts voor de pc, grafisch niet te zwaar, dus iets uit anno 2004. Niet te ingewikkeld maar met een hoog verslavings gehalt. Iemand tips? oja hij moet ook voor een zacht prijsje te vinden zijn, maar dat lukt dan vast wel
Klik ! Veel vette RTS games van vroeger, bij elkaar gebundeld in een verpakking....voor 30 euro's te koop geloof ik. Twaalf games voor de prijs van een halve EDIT : Moet hem zelf ook nog kopen trouwens
Ziet er leuk uit,tanlx .Maar van mij hoeft z'n hele collectie niet. Ik bedoel gewoon een los goed spel, voor goedkoper te vinden dan 30,-
De Command & Conquer serie staat bekend als een van de meest succesvolle, verslavendste RTS games ooit hoor Voor minder geld zul je kwalitatief niet veel beters tegenkomen ben ik bang, bovendien sla je hiermee twaalf vliegen in een klap ! Mja, jouw keuze natuurlijk uiteindelijk
age of empires Red alert die 2 vind ik wel super verslavend , eigenlijk age of empires nog meer want, daar zit een grotere resource systeem in.
@Zero: ik zal er over nadenken, morgen ga ik naar de MM en dan kijk ik wel daarzo naar de prijs @ Grumpie: Van age of empires heb ik alle delen helemaal platgespeeld! Red alert heb ik nooit gehad, zal er ff naar kijken Ik denk dat ik morgen de volgende games ga zoeken: C&C first decade en age of mythology gold. En als die me wat te duur zijn koop ik dungeon keeper 2, lekker herinneringen opdoen. Laat het duidelijk zijn: Ik zoek gewoon een leuk spel dat ik op de laptop in de vakantie kan spelen. En af en toe daarna weer kan oppakken Maar hartelijk bedankt voor de tips
Alle Red Alert delen + uitbreidingen zitten overigens bij die First Decade Box inbegrepen voor het geval je dat nog niet doorhad
age of empires II heb ik echt hellemaal kapot gespeeld op die gratis online dinges van microsoft (Zone ofzo ) zat zelfs in een clan Heb zelf ff de demo van starcraft gedownload en die is ook echt een super game! voor 15 euries heb je starcraft + expansion bij bol.com !
Tankx, ik ga er gelijk een mooie headset bij halen Ik hoop echt dat ze age of mythology voor iets van 20,- hebben, haal ik hem meteen!
age of mytholog gold edition is 20 euro bij bol.com en nedgame. is die egte spel beter dan die demo? (want de demo van de expansion vond ik imo beetje kaal)
ik weet niet hoe die demo is, maar heb een paar keer de gewone versie bij een vriend gespeeld iets van een jaar geleden: en dat maakte wel indruk op me.
ik vond de demo zelf ook vet, maar wel iets kalig (mss te verwend met AOE III ) Maar de egte versie zal wel ''voller'' zijn, wanr in het beeld stond dik gedrukt '' trail version ''
ik vond de demo zelf ook vet, maar wel iets kalig (mss te verwend met AOE III ) Maar de egte versie zal wel ''voller'' zijn, wanr in het beeld stond dik gedrukt '' trail version ''