ff de demo proberen, en als die goed is haal ik hem mss.. maar kan iemand me mss ook wat meer info geven over de multiplayer? wat ik koop meestal iets voor de multiplayer, dus wil ik ook wel dat deze goed is. edit : lees ik het goed op gamershel --> demo 1,38 gb. ?
ow ik heb de beta en nu kan ik hem wel spelen maar ik zie mijn zwaard niet en ik ook geen vijanden maar wel het zwaard van de vijanden?
ok, bedankt. ziet er iig. goed (en moeilijk ) uit. maar het spel zal wel niet goed gaan met maar een ati radeon x200 video kaart, zeker?
btw mijn pc is : 2.8 ghz ati radeon 9200 512 mb ram hij moet hem toch afkunnen spele? dit spel lijkt me echt heel erg tof namelijk maar ik zie geen characters ingame wel zwaarden vliegen :|
Misschien ben je een stel Assassins tegengekomen, die gasten kunnen cloaken dus dat verklaart waarom je ze niet zag Of bedoel je dat je je eigen character niet zag ? Ook dat klopt, aangezien je alles vanuit FPS view ziet
Demo net gespeeld. Cool spel maar wel korte demo voor 1.5 gig . Ik ga hem iig wel halen. Grafisch is het top.
Ben nu ook maar weer een keer de SP demo aan het downloaden op m'n nieuwe PC, als zoethoudertje voor de release van de volledige game Gaat wel traag op het moment hier zeg
geforce nx6200 best goede kaart, en igg. véél beter dan mijn oude. (en mijn budget was niet zo groot ) wel geen idee of hij met dit spel gaat, ff demo'tje downen dan.
Zei ik toch, dat het een vet spel was :b: Die gevechten zijn echt meesterlijk om te doen, vooral met die slow-mo effecten soms is gaaf gedaan
Nou ja op mijn pc doet het spel het niet maar wel op mijn zusjes pc ( ze heeft een nieuwe pc gekregen )
Er is nieuwe info over de game bekend gemaakt, zie de News & Previews link in de startpost Ik krijg meer en meer zin in deze game, al is het alleen maar omdat de PC versie van Oblivion bij mij om een of andere rede telkens maar blijft crashen