1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC]Dark Messiah of Might and Magic

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 29 aug 2006.

1. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo ook gedaan, en ik moet zeggen: Op zn hoogst ziet het er leuk uit. Wel viel de AI mij wat tegen, maarja:b:

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er niet alleen leuk uit, de combat vind ik gewoon ontzettend gaaf uitgewerkt....beter dan in Oblivion nog, je zit er meer "in" zegmaar. En de A.I. vind ik ook beter dan die van Oblivion trouwens. Maar goed das mijn mening, en dit spel is natuurlijk meer actie-gericht. Ben ook zeer benieuwd naar de MP :)

Laatst bewerkt: 22 sep 2006
  3. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Oew demo gedownload en gespeeld. Vet spel, ben alleen niet gewend iets anders dan een rts op mijn pc te spelen, maargoed;)
    Wel lache hoe dat vechten is uitgewerkt, alleen om de een of andere reden heb ik nauwelijks moeite met die gevechten.

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee echt supermoeilijk vond ik ze ook niet, alhoewel dat bij bazen wel anders zal zijn. Daar moet je echt de juiste manier vinden om ze te kunnen verslaan, dat laten ze in bepaalde filmpjes ook zien. Maar vooral die Finishing Moves zijn gaaf uitgewerkt, met slow-mo enzo....sowieso de hele manier van van je omgeving gebruik maken is tof gedaan dankzij de Source Engine :cool: Denk dat de MP ook bestwel gaaf gaat worden :)

Laatst bewerkt: 22 sep 2006
  5. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik heb echt zo'n zin om dit spel te spelen. Ik krijg mijn pc wel binnen een paar dagen, maar dan mot ik het nog effe doen met de onboard kaart omdat ik nog mn ouwe Xbox en Xbox 360 spellen moet verkopen :mad:

6. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn zo bruut!_O_ Verder is die omgeving idd erg leuk, alleen als je druk in gevecht bent met 3 gassies bijv, dan ben je meestal zo druk afgeleid dat je de omgeving een beetje vergeet...
    Maargoed, als je 1 op 1 speelt dan is het altijd leuk om de omgeving te gebruiken!

7. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo nu ook een week en hij is echt geweldig, alleen hebben er meer mensen als je je points in stealth zit dat hij bij die stealthskill <Unassigned> Key aangeeft?

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dark Messiah Pre-order actie bij Free Record Shop :)

Vraagje : Wie gaat dit spel zeker weten halen en ook op z'n minst de MP checken ? Ik probeer een overzicht te krijgen van mensen die dit van plan zijn te doen, het lijkt me wel leuk namelijk om als XBW members onder elkaar een beetje te gaan MPen :) Ik doe in ieder geval vast mee als er serieuze plannen zijn :cool:

Laatst bewerkt: 24 sep 2006
  9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ik ga hem dus cker halen dus count me in xP

10. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit al in de beta, maare exclusieve tool .... kan het nog wat vager ? :)

11. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    count me in! ;)

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat ze daar precies mee bedoelen weet ik ook niet. Maar ik ga um toch niet bestellen bij de FRS, heb persoonlijk niet zo'n hele goede ervaringen met die winkel als het gaat om games. Lichte beschadigingen aan de hoesjes/DVD's vanwege onzorgvuldigheid van de winkel zelf. Ik bestel mijn games liever bij een bol.com ofzo, krijg ik altijd netjes alles in de seal thuisgestuurd....zoals het hoort :)

Anyways, die tools en bonus content zouden ook bij de LE van Dark Messiah moeten zitten voor zover ik begrepen heb, al is het mij nog niet helemaal duidelijk of deze ook in Europa gaat verschijnen. Ik ben in ieder geval nog geen Nederlandse shop tegengekomen waar je naast de normale versie, ook de LE ziet staan als het gaat om pre-orderen. Maar ik kan ook gewoon nog niet goed genoeg gezocht hebben :+

Laatst bewerkt: 26 sep 2006
  13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *Klein kickje*

Een Gold Award (92/100) in de nieuwe PU ! Deze game wordt zo bruut :cool: Ik zal hem helaas op z'n vroegst pas in december kunnen halen, maar dit wordt een titel die ik niet wil missen :)

Mensen die hem al eerder hebben laat mij a.u.b. weten wat je ervan vindt, een korte review gebaseerd op jullie persoonlijke ervaringen zou ik zeer op prijs stellen :)

Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  14. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is al uit momenteel. Gamespot gaf em een magere 6+. Kan me niet voorstellen dat die game een 6+ waard is na de demo gespeeld te hebben maar oke. Kan niet wachten tot ik em heb :)

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, hij moet nu inmiddels verkrijgbaar zijn :) Had het gezien op GameSpot van dat cijfer, heb alleen de review zelf nog niet gelezen :eek:

Maar dit is weer zo'n typisch geval van "Ik koop um toch wel" :cool:

16. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    In de pu kreeg hij 94 :eek:! dus dat zal wel meevallen. en andere sites wat zeggen die ervan?

17. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag hem toevallig pas voor 42 euro liggen bij de mediamarkt. Wel een nette prijs dacht ik ?

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is een normale prijs voor PC spellen die net uit zijn idd :)

19. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, heb em nu sinds een dag. Gister even half uurtje gespeeld. Het spel loopt weliswaar vrij traag op mijn pc (dus de eisen zijn vrij hoog, heb tot nu toe elk spel vloeiend op max kunnen spelen) Maargoed, ik ben niet enthousiast meer over deze titel. De demo was gruwelijk, maar het echte spel is best vlot afgewerkt heb ik het idee. Slecht geanimeerde NPC's, game ziet er niet zo super uit, (lijkt wel) minder intensieve combat. Nee, ik had denk ik te hoge verwachtingen voor dit spel..

Maarja, misschien word het later wat beter. Denk het niet though

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de MP al geprobeerd ? En zo ja, is het wat ?

Laatst bewerkt: 2 nov 2006

Deel Deze Pagina