Het singelplayer is wel minder. Grafisch weet ik niet zeker.. kijk ook even reviews vorige pagina dacht ik en ign en gamespot.. maar de multiplayer is een groot +'je
Oblivion is een RPG met actie-invloeden. Dark Messiah is een actie-game met RPG invloeden. Lees mijn mini-review op de vorige pagina, of bekijk eens een andere review zou ik zeggen. Afgezien van de FPS view en het sfeertje lijken beide games namelijk totaal niet op elkaar. Oblivion is uitgebreider en free-roaming, Dark Messiah is leveltje voor leveltje maar wel met enorm vette actie. En grafisch issie zeker niet slecht.
Ik heb het nog niet gespeeld, misschien iemand anders hier ? Op GameSpot zijn ze er echter niet zo lovend over. Maar ik heb deze game dan ook voornamelijk voor de Single-Player gekocht.
Ik heb de multiplayer beta gedaan Op het begin is het mischien een beetje wennen en een beetje je Favo class nog zoeken maar naarmate je een beetje goed bent kill je meer een krijg je nieuwe stats wel irritant is dat je bijv nieuw in de game komt en dan is er een hoog level en die kilt je in no time.