1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Devil May Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Unrealer, 14 jun 2006.

1. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    wel coole spel kheb et ook op de pc, alleen kheb nauwelijks moves enzo :mad: (lvl3 :9)

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja de PS2 versie komt eind deze maand uit voor een zacht prijsje :9 (30 euro)

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, de PC versie was ook 30 euro dus dat valt zeker mee :)

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    [offtopic]
    er komen trouwens steeds meer PS game voor de PC. Assassins Creed schijnt ook voor de pc te komen, maar dat is een ander verhaal.

Heeft Capcom nog meer games voor de pc uitgebracht?
    [offtopic]

Oh, Zero, jij kan me vast wel vertellen of alleen de Xbox 360 controller met draad op de pc werkt.

5. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit al maanden te wachten op de special edition van DMC3 :mad: terwijl de special edition al maanden uit is in Amerika :mad: anders had ik allang deel 3 gekocht.

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe wel, maar als ik het goed begrepen heb komen er ook nog adapters uit waarmee je de draadloze variant op je PC aan kunt sluiten :) Alhoewel de draad van de X360 controller lang zat is, zeker voor gebruik met een desktop.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Nee, maar ik hou van draadloos, staat wat netter

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo'n beetje de hele Resident Evil serie is ook op de PC verschenen. Deze maand volgt deeltje 4. Onimusha en Dino Crisis zijn geloof ik ook op de PC uitgebracht.

Ontopic : Nu inmiddels ook het hele spel met Vergil uitgespeeld. Wat ik wel een beetje muf vind is dat je met Vergil exact dezelfde levels afwerkt als met Dante. En waar de speelsessie met Vergil opent met een ubergaaf filmpje, is er daarna geen enkel (tussen)filmpje meer te bekennen met hem. Ik vind het leuk dat Capcom de spelers de mogelijkheid gegeven heeft om met Vergil te kunnen spelen, aangezien ik hem nu achteraf ook een stuk gaver vind spelen dan Dante zelf, alleen de verwerking van zijn zogenaamde "eigen verhaallijn" komt een beetje erg afgeraffeld over....

Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  9. Tecnomic

Tecnomic Guest

Jammer dat Dante niet in DMC 4 zit :mad: Maar goed er komt een tijd van komen en van gaan he :)

Anyway als het goed is komt de special edition van DMC 3 eind deze maand toch als ik het niet verkeerd heb ? En wat zijn nou de extra's ? Een extra character en een extra difficulty ? :)

10. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    hij is al uitgekomen :9

eh specials zijn moeilijkheidsgraad, joker als baas en verder weet ik et nie

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies voor wanneer de Special Edition van de PS2 versie gepland staat, ik dacht ook deze maand idd.

De extra's zijn een extra speelbaar character (Vergil, zie mijn vorige post), een extra difficulty en een extra baas (Jester, die je 3 keer tegenkomt).

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT : Dubbel, forum doet weer eens wazig.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    SE voor PS2 staat gepland voor eind dit maand (dacht 30 september). Denk dat ik die ga halen, moet ik geen 360 controller voor m'n pc aanschaffen :+.

EDIT: Er misschien een DMC3 SE topic voor PC en PS2 van maken? Ik weet wel dat er al een topic van DMC3 PS2 loopt, maar dat is al zo oud als de straat :+.

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whehe, gelijk heb je. Een controller is een must bij dit spel, aangezien het toetsenbord simpelweg de vele combinaties die je kunt maken in dit spel niet herkent, en ze zodoende ook niet uit te voeren zijn. Er bestaan trouwens wel USB plugjes voor de PC, waarmee je je PS2 controller kunt gebruiken voor PC games. O.a. te bestellen bij Play.

Topictitel veranderen vind ik best, maar dat moet je dan ff aan een mod vragen. Maar aan de andere kant is het niet echt nodig, aangezien zowel de PC als de PS2 versie identiek zullen zijn.

15. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wat voor pc heb je een beetje nodig voor dit spel en speelt t een beetje lkkr of niet echt ?

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik citeer van het hoesje :

- Windows 2000/XP (uitsluitend)
    - Intel Pentium III 1Ghz, AMD Athlon (of hoger)
    - 256 MB geheugen (512 MB aanbevolen)
    - 128MB DirectX 9.0c compatibel grafische kaart, Shader 2.0 compatibel grafische kaart (256 MB aanbevolen)
    - DVD-ROM speler : 4x of sneller
    - Geluidskaart : DirectX 9.0c compatibel
    - HDD : 2 GB minimum

Kijk ff op de site van Ubisoft voor een exacte lijst met compatibel grafische kaarten. En een gamepad is bij deze game zeer gewenst, omdat je toetsenbord de vele commando's/combo's niet zal herkennen waardoor veel moves simpelweg niet uit te voeren zijn.

Verder speelt het spel gewoon heerlijk op de PC :)

17. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    thanks mss vandeweek maar s kopen samen met onimusha 3 ofzo

18. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kreeg gister de intertoys folder binne stond dioe in voor €6,- dus heb ik hem gelijk gehaald maar als ik nu ga spelen met de 360 controler moet ik met de rechterstick lopen en ik zie nergens bioj control options iets waarmee ik dat kan veranderen hoe moet dit ? want dit werkt echt zwaar klote zo

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ingame ga je niks kunnen veranderen, je moet even goede drivers downloaden voor je controller, die van MS zelf zijn crap. Probleem is alleen dat ik nu op mijn stage zit en ik je zo die site niet kan voorschotelen waar die drivers op staan. Bij de drivers zit een handig tooltje waarmee je handmatig de functies van de knoppen/sticks op je controller kunt aanpassen, en deze configuraties kun je opslaan om later weer in te laden als je ze nodig hebt. Door de functie van de linkerstick met de rechterstick om te wisselen is in het geval van DMC3 het probleem opgelost.

Ik ga de site op een later tijdstip even voor je opzoeken, mocht ik hem niet meer kunnen vinden dan heb ik de drivers + het progje altijd nog op mijn PC staan (ik gebruik het bij meerdere games naast DMC3 ) en kan ik het wel naar je doorsturen :)

Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  20. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    oke bedankt dan wacht ik even af want er staan zoveel drivers op het internet :p

Deel Deze Pagina