Vermeer, wordt die niet goed dan? En je speelt vals zeker? want 22 miljoen, heb ik echt nog niet gezien Heb trouwens een erg betrouwbare verdediger gehaald, Pasqual uit italie. Moet je maar eens zoeken, speelt heel sterk. Kan ook op de zijkant uit de voeten. Voor jou spelers ga ik ook ff kijken, of er wat moois tussen zit.. Heb een beetje problemen met m'n spitsen aangezien Babel mijn topspits was, scoorde meer dan huntelaar, maar nu al maanden geblesseerd is.. En nu scoren we dus amper..
Meteen extra transfer funds aanvragen Dan krijg je ineens 40 miljoen aan transfer funds om te besteden. En ik heb nu over 2 jaar ongeveer 90 miljoen aan transfers uitgegeven. Heb stekelenburg voor 4 miljoen verkocht aan fiorentina. Leonardo voor 3 miljoen aan bolton en delorge voor 3 miljoen aan wolfsburg. Edit/ Heb nog wel een langere lijst met goede spelers voor je GG. Spreek me maar ff aan op msn als je die wilt hebben
Oh dat is wel een goeie Maar ik heb de laatste updates nog niet, heb Leonardo enzo allemaal nog niet. Vind het wel heerlijk hoor dit spel, alle herinneringen van vroeger komen weer helemaal terug *wil naar huis om weer verder te spelen
Jij hebt sneijder tenminste nog edit/ Voor een spits moet je ff kijken voor mintal, jo of liedson. Hebben alle 3 een enorme hoge afwerking, wat betekent dat ze erg doelgericht zijn en makkelijk scoren.
Erg goede links back, maar 30 miljoen Ik heb een soort van klein irritant probleempje. Als je de eerste helft hebt gespeeld, of klaar bent met een wedstrijd hoort het scherm toch automatisch naar het tactische scherm te gaan waar je wissels ed kan uitvoeren? Dit gebeurt niet meer bij mij. Het klein probleem maar wel irritant.
Ja ik had Chiellini verkocht, en had dringend een linksback nodig. Dus ik smeet maar even met geld, zodat Bayern wel overstag moest gaan! Speel overigens ook met de laatste Database Update van ManUtd.nl. Héérlijke updates hebben die altijd.
Net Bojan Krkic gekocht van Barca Voor maar 4,5 miljoen ofzo en 20% van de volgende verkoop gaat naar barca toe. Prima deal denk ik zo. Enorm talent die gozer.
Bijna pes maar ik ben nog steeds bezig met fm. Ik ben lekker bezig met den bosch (ik hou wel van een uitdaging) en ik ben nu ook met newcastle bezig.
Ik heb echt een wereldverdediging nu Antonio Lopez - Kompany - Heitinga - Grygera En dan heb ik nog Rosorio, Stam & Vlaar als wissels Complete elftal: ----------Stekelenburg-------------- Grygera - Heitinga - Kompany - Lopez --Roger - Maduro - Sneijder - Gabri-- --- Huntelaar ------------- Babel --- En dan nog Smith als wissel bij de Spitsen, elke wedstrijd laatste halfuur er in, hij scoort altijd
Voor hoeveel heb je kompany gekocht? Een echte wereldverdediger is namelijk Barzagli! Die vent krijgt iedere wedstrijd of een 8 of een 9 als cijfer En een andere makkelijk scorende spits is Jo van CSKA. 18 jaar pas, maar echt geweldig.
Kompany is voor slechts 17 miljoen over gekomen geloof ik Vlaar was trouwens WAY overpriced.. 15 miljoen.. Feyenoord wilde em niet voor minder weg doen.. Rivalen he.. Liep ook steeds ruzie te maken met die trainer Ben trouwens weer nederlands kampioen geworden, de Champions League de winter overleefd, maar de eerste ronde tegen Sampdoria, won ik thuis redelijk makkelijk met 2-1, maar toen uit, 1-0 verloren.. Kwam omdat Huntelaar en Sneijder geblesseerd waren.. Nouja, volgend seizoen maar de CL Komende wedstrijd is KNVBfinale tegen Feyenoord.
pff 17 miljoen voor kompany is veel te veel. Barzagli is te halen voor ongeveer 10 miljoen en naldo kan je voor het zelfde bedrag halen. Dat zijn pas top verdedigers. Snap ook niet helemaal dat je vlaar hebt gehaald en zeker niet voor dat bedrag.
Het is wel erg wennen vind ik. Sowieso is het jammer dat je de nederlandse competitie niet kunt spelen, maar met de spurs gaat het ook leuk
Barzagli wilde niet, Naldo wil ik niet en Kompany is met z'n 21 jaar echt geweldig! Scoort geregeld negens, opbouwend ijzersterk, en d'r komt echt geen verdediger voorbij. Dat ik teveel heb betaald voor Vlaar ben ik met je eens. Maar Stam ging heel snel achteruit qua kwaliteit, en ik had weinig dingen achter de hand, dus toen moest ik Vlaar maar hebben.. En ik had geld teveel
zoek maar eens op schmoller Gozer is pas 16 aan het begin, maar is al zo ontzettend goed je kan hem alleen pas kopen als hij 18 is.
niet vragen of ie wil tekenen? Dat doen ze vaak wel toch? Zo heb ik 3 spelers gehaald vorig seizoen. Schijnen volgens me scouts goed te worden..