Het heeft met zijn leeftijd en nationaliteit te maken. Ik kan hem pas een contract aanbieden op zijn 18e omdat het een braziliaan is. Zo is het in ieder geval met de update, misschien is het zonder de update anders geregeld.
Ik denk dat ik ook weer zonder update ga beginnen, middenveld met sneijder en carvalho is prima te doen denk ik
Carvalho twijfelde ik over.. niet gedaan.. Moet m'n middenveld wel versterken, maar wat er nu staat, speeld echt super, en heb met 2 middenvelders die ik gekocht heb, het geprobeerd, om ze er in te zetten, maar ze pastten toch niet helemaal lekker in het systeem.. Dus dat is nog steeds zoeken.. Carvalho maar nog een x bekijken.. gisteren trouwens een aanbod van Liverpool afgeslagen. Ik wil met Ajax de Champions League winnen En daarna wil ik naar een absolute topclub.. iets als Barcelona of Real Madrid, of Inter.. Iets in die zin.. Maar ik merkte bij de vorige delen, dat er geen clubs zijn die zo lekker spelen als Ajax.. Zal wel met de real-life-liefde voor de club te maken hebben, maar het geeft toch meer voldoening als ik met Ajax de competitie win, dan wanneer ik met Inter iets win..
Welke bestanden moet je ook al weer verwijderen om het echte duitse elftal en oliver kahn in het spel te krijgen (geldt voor 2008 ) ?
Bedankt Vroeg me al af welke map dat was, toen ik in een keer Duits elftal grijs zag staan en Bayern met een vage keeper speelde.
Ik ben naar Barcelona gegaan.. Kreeg een aanbod, en juist nu zijn Eto'o, Ronaldinho en Messi geblesseerd Eerste wedstrijd gelijk gespeeld.. Denk dat ik er of goed voor ga zitten, of FM2008 ga halen..
Iddd deeltje 2008 is de bomb. Alleen jamer dat het pressen nog niet echt werkt. Maar komt toch een patch voor?? Trouwens Modric is de koning!!!
Ja er komt een patch, en ook fixed dat de afgekeurde goals, want die zijn er veel te veel in fm08, maar dat gaan ze nu fixen.
Afgekeurde goals heb ik wel een paar van gehad. Veel meer dan voorgaande versies. Maar dat is dus ook een bug?? Nou ja hopen dat de patch snel komt.
Heb bij FM08 vaak dat mijn keeper bij corners mee na voren komt terwijl ik gewoon voor sta en dat ik nog eens in de 60ste-80ste minuut. Weet niet of het een bug is maar ik kan geen optie/instelling vinden om dit te veranderen
Ja is ook een bug, heb het echt veeeeeeel vaker dan normaal, minstens 20x per seizoen terwijl het vroeger misschien 1 of 2 waren. Vooral bij corners.
Ik had laatst 4 goals in een wedstrijd die werden afgekeurd. Echt te hopen dat ze het snel fixen, evenals dat niet pressen. Spelers kunnen nu tot je 16 lopen en de trekker overhalen. Nog iets, ik zie weinig 'hoge' scores, zelfs als een team als ajax tegen vvv ofzo speelt wordt er maar net aan gewonnen. Ligt er misschien ook aan dat de keepers in mijn ogen wat beter zijn geworden. Al met al wel weer een geweldig spel
Ik heb 2008 nu ook \o/ Die afgekeurde goals zijn ook bij mij vaak voorkomend.. Maarja, win toch wel Met Ajax bezig, eerste doel wat ik had, was een creatieve middenvelder halen, Diego voor 9 miljoen En 2 extra verdedigers gehaald, Kompany en Naldo. Nu loopt het gelijk een stuk lekkerder dan in de eerste paar vriendschappelijke wedstrijden. moet wel wennen aan t nederlands trouwens. Kreeg de optie om nederlands te doen, en meteen aangeklikt, maar eigenlijk altijd engels gehad
Zelf hooge scores halen is wel mogelijk maar bij AI teams tegen elkaar heb ik ook nog nooit hogere score als 4-0 gezien (al ben ik net pas begonnen; 5de wedstrijd in de competitie met Heracles) edit//Diego van Werder Bremen??