Dan heb je zeker een koopje Wel raar dat hij van een duitse topclub naar Ajax gaat, zal in het echt niet zo snel gebeuren
Idd niet erg realistisch, ikzelf heb Mutu met Ajax gehaald, in het echt ook niet haalbaar. Dat van de afgekeurde doelpunten was mij ook al opgevallen, irritant. Wel weer een prima deel!
Als je t slim speelt, willen heel veel spelers best naar je toe komen.. Ondertussen Defour en Naldo ook gehaald. Leonardo speelde 1 wedstrijd, scoorde 1x en viel uit.. geblesseerd.. is net 2 maanden geblesseerd geweest, nu weer schouder gebroken Ik moet eigenlijk nog een spits er bij.. Maar transfer deadline is voorbij.. Zit ik nu met Suarez, Huntelaar, Manucharyan en Urzaiz xD En aangezien Suarez voor 3 wedstrijden geschorst is (Elleboog stoot), mis ik em meteen behoorlijk..
Manucharyan is echt een geweldige super sub. Hij valt altijd in bij mij als het niet lekker loopt, en heeft tot nu toe iedere invalbeurt nog gescoord (10 goals na 13 wedstrijden, 4 basisplaatsen vanwege een blessure bij huntelaar) Verder heb ik renato augusto gehaald, kompany gehaald en gonzalo pineda die ik echt iedereen kan aanbevelen. voor 5 miljoen gekomen maar zijn geld meer dan waard. Heb ook nog felipe als extra doelman gehaald voor 4 miljoen. Een jonge maar zeer talentvolle keeper. Ik sta nu na 15 competitie rondes 2e met 1 wedstrijd minder gespeeld dan koploper feyenoord en 4 punten achterstand. Ik heb 11 wedstrijden gewonnen 1 gelijkgespeeld en 2 verloren. In de champions leaugue zit ik in de poule des doods met chelsea, werder bremen en olympiakos. Ik moet echt de punten tegen olympiakos pakken, want de rest is erg moeilijk. Chelsea 2 keer verloren, werder tot nu toe 1 keer gelijkgespeeld maar moet nog 1 wedstrijd spelen tegen ze.
Ach, ben niet zo'n fan van hem, en hij scoorde een 6.. Dan heb ik er liever een extra spits bij dan hem Ik moet ook een extra doelman halen.. sterker, m'n assistent roept dat ik een sterkere keeper moet halen.. snap ik niet helemaal, Stekelenburg is een topkeeper imo.. Felipe ga ik naar kijken, net als die Gonzalo Pineda.
Kijk ook naar wang dalei, wordt enorm goed, maar zal nu nog niet goed genoeg zijn om te keepen. en natuurlijk Francisco Guillermo Ochoa, super groot talent in FM en in het echt, staat in het echt ook in die top50 lijst van de gouden bal geloof ik. Is wel aan de dure kant. Akinfeev ook enorm goed, maar die is nog duurder.
Beetje mosterd na de maaltijd, maar hebben jullie de trailer gezien? http://www.123video.nl/playvideo.asp?MovieID=136294 Ik wacht op de XBox versie...
Een goed talent is Toni Kroos van Bayern Munchen. Heb hem voor 400k gehaald en in zijn eerste seizoen maakte hij meteen 14 goals en 12 assists. Het 2de seizoen scoorde hij tot de winterstop 11 goals en 8 assists en heb toen een bod van 24 miljoen van ManU gekregen. Heb hem niet verkocht ant ik ga er van uit dat ik aan het einde van het seizoen een stuk meer kan krijgen
Ja, een beta-patch, die iig het closing down probleem op lost. http://download.sega.com/u/fm2008_patch/fm2008_801_betapatch.exe De officiƫle patch laat nog enkele weken op zich wachten, maar met deze zijn de grootste bugs iig verdwenen.
http://download.sega.com/u/fm2008_patch/fm2008_801_betapatch.exe Het is een "Beta" patch, maar het fixed wel een aantal dingen. Ik ga nu ff een FM 08 topic maken dat maakt het wat overzichtelijker.
Oh, thanks Trouwens, gister gewoon met 2-1 van RealMadrid gewonnen We speelden echt heerlijk, had tegen ze gezegd dat er geen druk op stond, ze gewoon lekker mochten gaan voetballen, maar we stonden na 10 minuten al 2-0 voor! En de versterkingen in de verdediging die ik gekocht heb, waren ernstig nuttig, want op 1 afstandsgoal van VanNistelrooy na, kwamen er gewoon niet doorheen. Echt, we speelden super gisteren