1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Football Manager 2008

Discussie in 'Games' gestart door Nitram, 26 okt 2007.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ah fuck, geen zin in Real Madrid. Start gewoon weer overnieuw met Feyenoord :)

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik heb ontslag genomen, en ik kreeg pas in december 2008 een aanbieding, ik ben coach van West Ham united:)

3. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Ben gister ook begonnen en ben nu ook West Ham (was al begonnen voor jou bericht hoor;)) wel FM07 maarja :9 sta nu 9e na 9 wedstrijden en ben door in de Uefa Cup tegen Heerenveen Thuis 1-2 verloren en uit 0-4 gewonnen :cool: heb 1 aankoop gedaan en dat was rechtsback Anthony van den Borre.
    Had West Ham eigenlijk gekozen voor tevez en mascherano maar heb nog geen één keer met die 2 samen kunnen spelen, eerst was tevez 2 maanden gebleseerd toen werd mascherano voor 5 wedstrijden geschorst :):

Edit: gvd eindelijk was tevez nog maar licht gebleseerd raakt mascherano weer gebelseerd hier word je echt gek van xD
    Edit2: en dan word je uitgeschakeld door Bradford City voor de League Cup xD na penalties

Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  4. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb daarnet FM 08 gedownload, maar krijg hem maar niet draaiend. Iemand die mij over msn wil helpen ?

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Tip: koop hem gewoon in de winkel. Dan zorg je ervoor dat er volgend jaar weer een geweldige game komt\o/

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik heb hem ook niet gekocht hoooor

maar toen ik bij Westham kwam was het hele team getransformeerd
    ik had Bellamy, Kluivert en Ashton als spitsen.
    Ljunberg als goede mid en beste verdediger anton ferdinand.
    er zitten een hoop nieuwe spelers bij maar die ben ik f vergeten:p

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Serieus ga ff kijekn voor ozalabal. Deze keeper wordt echt niet normaal goed!

8. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ben nu Udinese. Ga proberen met een wat minder team een aanval op de top te doen. Ik sta nu na 11 wedstrijden in mijn 1e seizoen 3e.
    En een goede keeper, die later bij mij tenminste een topper wordt, is Felipe van Santos.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Felipe is inderdaad een goede keeper. Maar zo zijn er wel meer. Padt van ajax wordt ook erg goed. En de eerder door mij genoemde olazabal. Hij zit alleen wel bij barca in het begin, maar na 2 seizoenen speelt hij vaak bij slechtere clubs.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Enigste kritiek wat ik heb is dat heel soms je baas of hoe je dat ook wil noemen transfers laat doorgaan zonder dat jij het zelf wil. Ik had het een keer met Alves, een team bood 15 Miljoen maar ik wou het niet maar ik kon niet kiezen omdat m'n baas het een te goede bod vond om te weigeren. Best vervelend omdat die spelers best nodig zijn bij je club, had nu hetzelfde met Zuiverloon bij Heerenveen. Ben maar weer is begonnen en had Heerenveen genomen :)

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    het is vervelend ja, maar wel realistischer.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn contract van 2 seizoenen bij Ajax loopt nu af maar heb geen flauw idee wat ik moet doen. Blijven of toch naar een andere club? Heb al een aanbod gehad van Real Zaragoza maar ik denk niet dat ik dat ga doen, het is niet echt een betere club dan Ajax.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar kan ik makkelijk een no cd key downloaden??

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hier: Klik

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar wel een leuke uitdaging! :)

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Tijdje geleden begonnen met de Go Ahead Eagles.
    En het gaat boven verwachting!

Sta op de eerste plek in de Eerste Divisie met zeer goede kans om te promoveren.
    En ik heb net SC Heerenveen uitgeschakeld in de derde ronde van de Beker! :cool:

Ben nu opzoek naar versterking, wat nogal lastig gaat.
    Aangezien de helft niet in de Eerste Divisie wil spelen en de rest is allemaal veel te duur..

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dit is erg lastig. Ik heb het zelf ook eens geprobeerd en heb een aantal talenten gehuurd van ajax en psv. Zo had ik een team met poepon, zeefuik en van der wiel.
    Ik was na het 2e seizoen gepromoveerd naar de eredivisie. Ben daar ook nog aan begonnen maar dat was erg moeilijk en ben eigenlijk nooit verder gegaan. binnekort eens kijken of het wat wordt.

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    hahahahaha :lol::lol::lol:

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Je hoeft niet zo bijdehand te doen, mijn FM is gewoon officieel, alleen mijn broer wil ook spelen op zijn laptop maar ja we hebben maar 1 CD

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Sorry, maar waarom geloof ik dit niet? Ik heb elk excuus al voorbij zien komen dus probeer het maar niet eens. Als het wel waar is, laat je broer dan ook een exemplaar kopen. Volgens mij is ie bij intertoys nog maar 29.95 ofzo.

Deel Deze Pagina