1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Football Manager 2008

Discussie in 'Games' gestart door Nitram, 26 okt 2007.

1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    3 tientjes maar??? Dat meen je niet. Is echt een koopje voor dit spel.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind de laadtijden af en toe wel een beetje aan de lange kant ;)

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Inderdaad, maar zelfs reserve spelers / talenten willen niet uitkomen in de Eerste Divisie.
    En het probleem is ook dat ik een transfer budget van niks heb! :D

Heb nu mijn scouts maar naar Belgiƫ gestuurd.
    Hopelijk komt daar wat leuks uit!

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Oh ok, ik had een leuk team met talenten.. Van der wiel van ajax, fer en wijnaldum van feyenoord en zeefuik van psv. Het transferbudget is inderdaad een probleem ja.

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Wijnaldum weet te krijgen dan ben je binnen. Ik had hem met Ajax gekocht en die gast is echt snel 8) En nog maar 18 ofzo. Elke topclub wil hem hebben.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heeft iemand goede trainings schema's voor zowel oudere als jeugd spelers? Hier zit ik nog een beetje mee te kloten.

Haha.. gister ongeveer 3 uur lang naar talenten gezocht in brazilie, argentinie en chili:p In totaal heb ik iets van 350 scoutingsverslagen ofzo binnengekregen8) Jammer genoeg maar een speler of 5 kunnen ontdekken die jong, goedkoop en goed zijn.

Laatst bewerkt: 17 feb 2008
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Heb er nu al bijna zo'n 100 uur op zitten. 8) Wel allemaal in de Eredivisie, heb geen zin in andere competities. Met PSV kampioen geworden, pas op de laatste speeldag werd het beslist, Ajax stond 2e met 2 punten achter. En kwam tot de Kwart Finale van de Europa Cup, daar ging ik onderuit tegen Bayern met 2-1 in totaal.

Nu maar met Ajax denk ik, of ik ga met een team uit de Jupiler League spelen! :cool:

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Jupiler leaugue is echt moeilijk.. weinig tranferbudget en veel spelers willen niet komen. Om een echt goed team te krijgen moet je van die enorm goedkope talenten weet ik veel waar vandaan zien te halen en langdurende contracten aanbieden.
    Of anders veel huurlingen van ajax, psv, feyenoord enzo. Dan kan het wat worden.

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ben maar een seizoen met PSV verder gegaan. Dan komt meteen ook een andere minpunt. Hebben andere teams geld genoeg ofzo ? Ajax koopt echt 5 spelers en aan elke speler hebben ze iets van 15 a 20 Miljoen Euro aan besteed. En als ik Ajax dan kies heb ik een transferbedrag die daar niet eens in de buurt komt. Beetje nep dus.

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Als ik ajax ben, dan koopt feyenoord ook 3 spelers van een miljoen of 15. Terwijl ze in het echt nog niet eens 10 miljoen kunnen besteden aan spelers.Dus dat is gewoon apart inderdaad.

11. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow az dat kanzen benut, dat zie je ook alleen maar in spelletjes :p.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu benaderd door Bayern Munchen en Fiorentina. Heb de beslissing uitgesteld tot het einde van het seizoen. Na 3 seizoenen Eredivisie begint het toch te vervelen. Nu nog de keus; Fiorentina of Bayern? Ik denk dat ik voor Bayern ga, toch een kans om de CL mee te winnen \o/

13. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nu net een game weer begonnen met Ajax geen spelers aangetrokken speel met de laatste update met Silva,Lindgren etc.. bij Ajax

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mijn versie is 8.0.2
    Weten jullie hoe die editor werkt, ik heb een paar dingen veranderd in de editor te opzichten van ajax en dan doe ik save database en dan slaat die ik hem op met en naam, maar als ik dan new game doen kan ik die database niet vinden alleen kan ik database default, 8.0.1 en 8.02 kiezen.

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Iemand wat toppers voor weinig geld ? Snap namelijk nog steeds niks van die stats, weet niet hoe ik kan zien of iemand goed is.

Heb Carlos Eduardo van Hoffenheim en Reimond Manco gekocht en bij hun klikt het. Elke match scoort een van hun 2 wel. :)

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Reimond Manco, is dat niet die nieuwe speler van PSV? :) Hij is volgens mij wel een goed talent in FM 08, had ik een keer ergens gelezen dacht ik..

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Klopt, ik speel zelf nu ook met PSV en dacht dan koop ik hem ook maar. Hij heeft pas 3 wedstrijden gespeeld, maar wat ik van hem gezien heb is het een mooie aankoop voor 725K dat ik betaald heb! :)

18. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben, na de update, een nieuw spel begonnen met Heerenveen. In de competitie gaat het wisseled, tegen de toppers doe ik het goed maar tegen de 'kleintjes' minder.

Wel een wereldaankoop gedaan: Modric. Vreemd genoeg bleek hij interesse in een overgang te hebben en toen heb ik maar toegeslagen. Daarnaast ook nog Engelaar gehaald. Als het gaat lopen moet ik wel bij de eerste 5 kunnen eindigen.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Modric heb ik ook, eerste seizoen speelde hij niet echt goed bij mij. 2e Seizoen wel, heeft 5 Goals in 2 wedstrijden gemaakt! :thumbs:

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Doen jullie eigenlijk wat met die Trainingsschema's? Ik zet af en toe de training op Zwaar als de conditie laag is of ik geef ze rust als ze Vermoeid zijn maar voor de rest doe ik er weinig mee. Kan iemand me vertellen wat het nut er van is?

Deel Deze Pagina