1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Football Manager 2008

Discussie in 'Games' gestart door Nitram, 26 okt 2007.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Henri Saivet is een topper! Is nog jong maar kan je voor weinig in de winterstop uit Frankrijk weghalen voor als je geluk hebt onder de 1 miljoen. Ook Carlos Eduardo is zijn 6 Miljoen waard, komt van Hoffenheim en die zal je pas ook in de winterstop kunnen weghalen omdat hij in de zomer er pas is gekomen.

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Zooo vandaag met nog 8 wedstrijden te gaan kampioen geworden met ajax. Heb 2 keer gelijkgespeeld en 1 keer verloren.
    Zit nu in de halve finale van de beker en moet tegen Feyenoord. Wel jammer aangezien ik in de finale eventueel uitkom tegen heracles of ado:confused:

In CL helaas uitgeschakeld in de 1/8 finales door Real Madrid. Thuis netjes 0-0 gespeeld en uit helaas 2-1 verloren.

Heb op dit moment alleen wel een probleem voor de beker met mijn middenveld. Gabri is geschorst voor de halve finale en voor de eventuele finale. Maduro is de komende 3 maanden geblesseerd en davids doet het verdomd slecht de laatste tijd.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    met 8 wedstrijden is wel netjes!
    En wat Davids betreft, hem en Stam kocht ik altijd meteen een vervanger voor.. Op de helft van het seizoen zwakken ze gewoon keihard af. Jammer van die grote namen, maar bij mij kwamen ze nooit aan spelen toe..

Met VVV sta ik nog steeds 9e, met nog altijd uitzicht op Europa _O_
    Ik kan nog steeds 5e worden, maar dan mag ik absoluut niet meer verliezen, en 't liefst veel winnen.. Het gaat heel moeilijk worden, maar het zou me toch een modderfokking stunt zijn _O_

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Davids speelt ook amper bij mij. Speel meestal met maduro en gabri en vertongen als eventuele vervanger. Ook heitinga speelt zo nu en dan op hun plek.

Ik heb denk nog wel enkele zeer goedkope talenten voor je als je verder gaat met VVV, denk dan aan bedragen van 10.000 euro. Maak van het weekend wel ff een lijstje voor je;)

edit/ Fuck it, ik maak hem nu wel;)

Frederico Freire - waarde: 4K club: Velez
    Daniel Villalba - waarde: 6K club: River
    Marcelo Carne - waarde: 70.000 club: Flamengo
    Guilherme Camacho - waarde: 40.000 club: Flamegngo

Hoop dat je er wat mee kunt. Sommige zijn nog wel erg jong. Zoals Villalba is pas 15.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Henri Saivet moet je echt halen, scoorde elke wedstrijd bij mij minimaal 2 goals. Het gaat nu alleen wat minder, scoort niet zo veel meer. _O_

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook nog van plan om FC Volendam naar de top te brengen. Na Bayern Munchen wil ik eerst nog naar een topclub uit de Engelse of Spaanse competitie en daarna de ultieme uitdaging 8)

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! ga er vanavond ff naar kijken!
    Ik had laatst een ervaren speler gekocht, weet ff niet van welke club, Hese heet ie, die bevalt me best! moet wel nog wennen, maar hij was sowieso voor de breedte..
    Die eerste 2 ga ik dan sowieso halen, die andere 2 moet er eerst geld voor binnen komen :+
    (Financien gaan sowieso niet echt goed.. Sta steeds rood, en ik kan echt geen spelers laten gaan..)

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Leon hese? Die komt van de graafschap af.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Kwabena Agouda, is ook een geweldige bargain. Kost maar 10k of iets dergelijks en is best goed.

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zo, derde seizoen met PSV er ook opzitten. Eerst seizoen eerste, tweede seizoen tweede en dit seizoen weer eerste. Met dank aan Carlos Eduardo en Henri Saivet voorin! Heb er nu al echt iets van 200 uur op zitten denk ik, en het verveeld gewoon niet!

Denk dat ik nu met Chelsea 2 seizoentjes ga spelen, meteen veel jonge aankopen doen en spelers die ik bij PSV ook heb gehaald. Als ik daar mee klaar ben ga ik is met een kleinere team beginnen en proberen de Eredivisie te halen! :thumbs:

11. meerb

meerb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat jullie het allemaal over de pc versie hebben? Is de Xbox360 versie ook wat??

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het over de PC versie ja. Volgens mij heeft de xbox versie minder spelers, en FM zou ik zoiezo niet zonder toetsenbord en muis willen spelen.

13. meerb

meerb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou toch moeten kunnen nu sinds dat het mogelijk is een toetsenbord op de xboxcontroller aan te sluiten. Ik vond CM vroeger echt het vetste spel wat er was, maar helaas heb ik er de computer niet voor...

Zie dat hij 28 maart uitkomt op xbox 360. ben benieuwd.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Want mijn PC is al iets van 4-5 jaar oud en die kan hem gewoon draaien hoor. Al duren de laadtijden echt ontiegelijk lang 8)

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Het laden is soms wel irritant, maar verder draait mijne het ook foutloos.. Was 4 jaar geleden het beste wat je kon krijgen though 8)

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ben toch maar met PSV verder gegaan, ben nu ook coach van Nederland. Beide in een game, leek me wel leuk om te doen! :cool:

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb vanmorgen ook de beker nog gewonnen. Het werden uiteindelijk penalties na een 1-1. Moest tegen Heracles trouwens. Het rare was alleen dat ik de laatste wedstrijd van de competitie ik ook tegen heracles moest en toen nog met 4-0 won.. En dat was maar 1 weekje ervoor.

Nederlands elftal heeft het drama gedaan. In een groep met Zweden, Oostenrijk en Roemenie werden ze laatste:confused:
    Dus MvB zal wel ontslagen worden. Eens zien of ze mij vragen als bondscoach:)

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij komen ze nooit verder dan de Achtste finales. En Marco Van Basten wordt maar niet ontslagen(ik zit inmiddels in 2010/2011). Dan zit ie er dus al bijna 10 jaar :+

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Bij mij werd tie pas in 2010 ontslagen na het WK. Nederland in de groepsrond eruit, verloren van Ivory Kust, Chilli en Portugal. :+

20. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij werd Nederland op het EK 2008 na een bloedstollende 6-4 uitgeschakeld door Spanje (in de kwartfinale werd Duitsland verslagen). Vrije netjes dus!

Ik speel zelf met Real Zaragoza, zit in het 2e seizoen en het begint te lopen nu.

Spelen jullie trouwens ook met update 8.02?

Deel Deze Pagina