1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Football Manager 2008

Discussie in 'Games' gestart door Nitram, 26 okt 2007.

1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nope. Speel met 8.01 nu. Misschien als ik weer ben uitgekkeen op spelen met ajax dat ik hem installeer en daarmee ga spelen maar nu nog niet.

2. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    effe een vraagje, hoe installeer je updates? want daar snap ik geen zak van :+

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon, update downloaden en dan openen en dan installeert hij vanzelf.

4. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    dus je hoeft hem niet in een bepaald mapje te zetten?

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
  6. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi en thanks :thumbs:

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ontslagen bij VVV.. Groningen wilde me hebben, zeiden ze, en ik had daar wel interesse in.. Toen ging ik solliciteren, een dag later kreeg ik een ultimatum dat ik op moest rotten of ze zouden me ontslaan 8)
    En Groningen had Stanley Menzo aangenomen xD
    En toen wilde niemand me meer.. Dus nu ben ik opnieuw begonnen, nu gewoon met Ajax :cool:

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dik genaaid ben je dan. Meteen ook een ultimatum.

Je kan trouwens zelf toch ook zo'n ultimatum stellen om het transferbudget omhoog te krijgen? Had ik een keer gedaan na 2 seizoenen Ajax(2x Beker 1x Kampioen). Nou ze gingen er mooi niet op in en ik mocht vertrekken :+ Snel mijn game opnieuw gelaad.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik had ook meer transferbudget aan gevraagd, geweigerd.. toch maar geen ultimatum aangevraagd want ben in het verleden ook al vaker ontslagen daardoor. Dus ik maak eerst ff alles netjes op voordat ik nieuw transferbudget aanvraag.

Heb net ever banega gekocht voor 6 miljoen:) En ook anderson luiz voor 3 miljoen. Dus heb nu nog 6 miljoen over om een leuke keeper te halen, want newcastle wil stekelenburg kopen.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ziek, ik speel nu met Feyenoord. Krijg ik een corner, scoor ik en wie scoort er ? Henk Timmer de keeper! :eek: :cool:

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Bestaat er trouwens voor FM2008 weer zo'n FM Scout?

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik word er echt schijtziek van, elke keer zijn er wel een aantal teams die hups in een keer 50 miljoen besteden aan een paar spelers in de winterstop. Nu weer Ajax en PSV, echt zeer irritant en o zo onrealistisch. En ze verkopen ook geen spelers dus daar aan komen ze niet aan het geld. =(

Trouwens, er zou toch ook Football Manager Live uitkomen. Wanneer komt die eigenlijk ?

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    die zou maart uitkomen maar hij is een aantal maanden uitgesteld.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bij mij heeft Ajax in het eerste jaar bija 80 miljoen aan transfers meer uitgegeven dan binnen gekregen:confused:

En Arsenal kocht een 20 jarige speler voor 53 miljoen terwijl zijn marktwaarde net 4 was. Had deze speler ook met HSV gescout maar mijn scouts vonden hem te slecht voor de Bundesliga:confused:

Verder wel een goed spel hoor:D

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten nogal wat rare dingen in ja. Zo versleet AZ drie trainers in 1 seizoen; eerst Louis van Gaal, toen Willem van Hanegem en daarna Mark Wotte 8)

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik bij VVV speelde heb ik dat ook wel eens gezien, dat (vooral) Ajax echt bizarre bedragen voor spelers betaalde.. Terwijl ik nu zelf 10 miljoen te besteden had.. Ik had dan de mazzel dat ik meteen een paar spelers voor een paar miljoen van de hand kon doen, dus ik kon een paar geweldige spelers aantrekken (De Zeeuw, Liedsón & Mazilu (ofzo)), die echt een toegevoegde waarde zijn voor Ajax..
    Met de winter maar eens een verdediger aantrekken, want ik ben niet echt stuk van m'n defensie..

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die Villa van Valencia is ziek!
    (ik heb hem nu bij Real)

Eerste seizoen 50 caps 56 Goals
    Tweede seizoen 46 caps 51 goals

En ik had hem gehaald voor 30 mil.
    Hij had ruzie bij Valencia.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Das inderdaad niet mis zeg. Damn, dat zijn een hoop goals :) Wellicht dat ik hem met Bayern kan halen(maar ik heb al zoveel spitsen |:-)

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Liedson bij Sporting CP vandaan, die heeft nu in 4 wedstrijden 6x gescoord, dus ik denk dat hij die kant ook wel op gaat, aangezien hij aangegeven heeft nog niet helemaal lekker in z'n vel te zitten (heeft al 2x een 9 gekregen bij z'n beoordeling, maar oke 8))
    (oh, en Liedson kostte 'slechts' 14 miljoen)

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Prachtig seizoen bij PSV gehad. JC Schaal gewonnen, Nederlandse Beker gewonnen, Eredivisie als eerste gewonnen en Uefa Cup gewonnen! :cool:

Had al in gedachten om me als 3de te laten eindigen in de Groepsrondes van de CL, omdat ik toch wist dat ik de volgende ronde er dan al zou uitliggen. Eerst tegen Nurnberg in de Uefa Cup, gewonnen met uitgoals. Ging niet echt lekker toen, team zat ook in een dip. Vervolgens Fiorentina, uit verloren met 1-0 en thuis ze afgemaakt met 3-0. Kwartfinales kwam ik Villareal tegen, uit 0-0 en thuis 3-0 gewonnen. Halve finale Sporting Lissabon, uit 2-0 verloren en thuis 3-0 gewonnen in de laatste 10 minuten 3x gescoord. Finale tegen Bayern 2-0 gewonnen in de laatste vijfminuten.

Ging echt heerlijk dit seizoen, op het begin verspeelde Ajax al teveel punten en ik bleef winnen. Zo is het nooit moeilijk geweest. Affelay en Aissati werden helaas verkocht, omdat het bestuur het accepterdee. Vervolgens Edu, Carlos Eduardo, Harry Kewell, Alex ( Fener ), J. Cruz ( Vrije transfer ftw! ), Gouffran van Arsenal geleend, Flamini geleend en een spits van ik dacht ook Arsenal geleend en toen was het simpel. Torje, Eden Hazard, Suljemanji en Saivet voor niks gekocht en die laten uit laten lenen. Volgende maand komt ook die Braziliaanse Middenvelder, ben zijn naam ff vergeten bij me spelen. Nu nog wat verdedigers zoeken en dan proberen opnieuw de Uefa Cup te winnen. :)

Deel Deze Pagina