1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Football Manager 2008

Discussie in 'Games' gestart door Nitram, 26 okt 2007.

1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Breno, sidnei, felipe(udinese) zijn een paar goede verdedigers.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Volgens mijn spelers geef ik geen genoeg krediet, wat kan ik er aan doen ?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je met 5-0 wint niet zeggen na de wedstijd well done maar sensational.

4. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Wat zeggen jullie in de rust als je met bv 2-0 voor staat? 'aanmoedigen' kan dan meestal niet en als ik voor 'tevreden' kies wordt het vaak ook minder de 2e helft.

Iemand een tip?

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Kampioen geworden van Nederland, en kwartfinale UefaCup.
    Was een lang lang lang seizoen :x De laatste 5 of 6 wedstrijden waren echt moeilijk, m'n spelers snakten echt naar de zomerstop..
    Nu even nieuwe spelers aan het binnen halen, heb nu Carlos Alberto, Zaini (middenvelders) en Miranda (verdediger) binnengehaald. Ik ben bezig met nog 2 spelers, maar die zijn meer voor de breedte. Al met al krijg ik op deze manier wel een mooi elftal :9

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Met welk team ben je bezig?

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist een mail gehad van SI Games, dat ik mag deelnemen aan de FM Live beta. Ben wel erg benieuwd, kan nog niet spelen want de servers zijn down. Zijn er hier nog meer mensen die FM Live beta hebben gespeeld?

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ben nu bezig met Tottenham.. zeer verslavend spel dit :) Heb Simons gekocht en wou Sulejmani en Pranjic maar daar heb ik steeds gezeik over werkvergunningen mee. Nu onderhandelend met Dacourt. Ook een 15-jarig spelertje erin staan :+
    1e wedstrijd met 4-3 verloren van Arsenal na de laatste 10 minuten alles of niets bij een 3-3 stand met 5 aanvallers. 2e wedstrijd 2-1 gewonnen van Middlesbrough! Top spel!

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Startte vandaag m'n Chelsea game weer eens op sinds tijden en ben daarmee bezig gegaan.
    Zit nu in 2010 en wou een rigoureuze verjonging doorvoeren, aangezien ik aardig wat spelers die de 30 gepasseerd waren of dat bijna gingen, maar was de regels m.b.t. de Champions League vergeten(Ik zit in de winterperiode). :'-(
    Je kan maar 3 veranderingen doorvoeren t.o.v je oude squad, maar nu kan ik niet meer op een totaal van 4 door mij getrainde en 8 in Engeland getrainde spelers komen. :'-(
    Nu kan ik ook niet meer op continue drukken en ik had net gesaved nadat ik een transfer binnen hengelde.
    Dus....iemand suggesties?

Ik ga voorlopog maar ff verder met m'n favoriete game met de topclub NEC in 2012. ;)

Laatst bewerkt: 2 mei 2008
  10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    speler uit je 2e elftal?

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik heb de spelers er uiteraard wel voor, maar je mag maar 3 veranderingen aanbrengen, en ik heb een stuk of 5/6 van de spelers die ik de 1e seizoenshelft had aangemeld verkocht, waar de meesten dus denk ik in Engeland waren opgeleid en ik heb aan die 3 toegestane wisselingen dus niet genoeg. |:-

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Volgens mij kan dat wel.. heb ook een keer een speler laten meespelen die niet ingeschreven was.. Dus ik zou zeggen probeer het:)

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel willen, maar ik moet eerst een team aanmelden, wat ik kan nu niet op continue drukken. Jij had denk ik niet alle 3 die wisselingen gebruikt, misschien kan het dan later ook nog, maar ik haal met de max 3 wisselingen niet m'n criteria van 4 spelers bij mij opgeleid en 8 in Engeland. :'-(

Naja, dan maar en nieuwe game aanmaken oid, ik heb ook nog 2 andere games.

14. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een poepspel! Ze doen er alles aan om mij te laten stoppen met spelen! Nu alweer gestopt :+

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Het blijft wel erg verslavend, ik wil het niet meer spelen. Maar als ik eenmaal bezig ben, wil ik verder en binnen notime heb je er al weer een paar uur op zitten. Ondertussen bezig met Barcelona, zit al in 2011 en heb alles wat ik kan winnen tot nu toe al gewonnen ( Alleen een keer de Spaanse Cup en Champions League misgelopen ). Ik speel nu zo.

----------------V. Valdes---------------
    -- Daniel Alves -- Puyol -- ? -- Traore --
    ------------------------------------ --
    -------------- Fabregas ----------------
    -- C. Ronaldo -- Kaka -- Ronaldinho -----
    ---------- Bojan ----- Saivet -----------

Die vraagteken, is een Franse verdediger 20 jaar. Ken zijn naam alleen niet goed. Op de bank heb ik oa' Van Persie, Messi, Behrami en Iniesta. Gaat echt lekker! :) Bojan en Saivet zijn echt ongelofelijk, en vooral Bojan ongeveer al 55 Miljoen waard nu en speelt echt super.

16. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben opzoek naar FM08 voor de PC. Stuur me een PM als je hem hebt liggen.

17. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Football Manager maar weer eens opgestart, en beide updates geinstalleerd, krijg ik weer last van zo'n crashdump. Nu wil ik alles opnieuw installeren m.b.v een 'clean reinstall' zoals Sports Interactive dat zelf noemt. Ik kan alleen 1 mapje niet verwijderen:

Iemand enig idee hoe ik dit moet verwijderen ?

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Probeer het eens hier mee. Unlocker heeft mij al meerdere malen geholpen vervelende bestanden of mappen te verwijderen.

:)

19. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Blijft last houden van die crash dump, iemand die daar een oplossing voor weet.
    @ Winterbase, het werkt :) Kan hem alleen niet uit m'n prullenbak verwijderen.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Bij de eerste volgende restart zou die weg moeten zijn. Anders even CCleaner gebruiken:)

Deel Deze Pagina