Ik wilde ff chill spelen. Dus ging naar data editor en zette het transferbudget van Portsmouth op 40M om zo een beetje meer geld te hebben. Nu heb ik een game gestart en heb vooralsnog 0 euro xD Weet iemand hoe dit komt?
Ik vind die Editor zoooooo lam Een vriend van me ook, zet ie Ronaldinho en nog een stapel spelers op max kracht, en bij Ajax.. xD
tja... kan je doen. maar je hoeft die editor gelukkig niet te gebruiken, ik speel gewoon zoals het is. en soms een nieuwe patch en/of database.
Als je de game opstart en je heb meerdere databases dan krijg je de keuze. Als je er maar 1 heb kan je ook niet kiezen.
Welke club ik ook neem, heeft 0 transferbudget.. fucking raar Al opnieuw geinstalleerd en alle bestanden in sportsinteractive weggehaald enzo. Toch herkende die mn naam nog enzo na het opnieuw installeren bij managers En nog heeft elke club 0.. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Heb je ook de map "Sports Interactive" bij mijn documenten verwijderd? Daar staan namelijk al je savegames en dergelijke.
Ik weet niet hoe het kan dat hij steeds 0 als budget geeft maar je kan het oplossen dmv de editor of FMM te downloaden. Dan kun je iig weer spelen met wat money
Wat is FMM dan? Als ik editor doe en dan een database opslaan kan ik die nergens in t spel selecteren.. Kan iemand voor mij een game met Aston Villa starten.. hem opslaan en dan uploaden zodat ik verder kan? haha, enige oplossing. Database: middelgroot Landen: alle toplanden + rusland, brazilie, belgie, zweden Manager naam: (geboorte data boeit niet) Favo club: Real Madrid nog meer nodig? ben diegene zeer dankbaar die dat wilt doen
Nu net een game met Ajax gestart meteen is die selectie tot orde brengen door spelers weg te doen die niet nodig zijn.
Ook nog wat screens. http://www.gamez.nl/web/Publiekelijk/Screenshots-public/Screenshots-Football-Manager-2009.htm?
Dat 3 d lijkt me een prima verbetering. Lijkt me dan makkelijker om te kijken waar het fout gaat bij je team of wat juist goed loopt. Ook de uitgebreidere rol van de assistent manager kan erg behulpzaam zijn!
Nu me Xbox 360 weer overleden is en inmiddels opgestuurd is, Football Manager '08 maar weer eens opgepakt. Ben opnieuw begonnen met de Go Ahead Eagles, aangezien ik het een tijdje niet had gedaan. Nu halverwege het seizoen sta ik op een mooie vierde plaats, RKC Waalwijk staat eerste, maar die afstand is al iets van 10 punten.. Wel uitgeschakeld in de derde ronde van de beker door AZ.. Heerlijk vermaak is het toch!
Ben weer eens begonnen, nu met de Spurs Barzagli gekocht, kompany gekocht, de jong gekocht en van der vaart gekocht. Heb bent verkocht aangezien ik toch maar met 1 spits speel. In de winterstop weer extra budget gekregen en daar 3 brazilianen van gekocht namelijk marcelo grohe, renato augusto en guilherme (linksback) Tot nu toe gaat het perfect aangezien ik na 28 wedstrijden 1e sta pas 1 wedstrijd verloren en dat was van Man United. Die staan overigens 2e op 5 punten. FA cup ben ik nu bij de halve finale en daarin moet ik tegen liverpool. Moet geen probleem zijn, want de vorige wedstrijd eindigde in een 5-0 overwinning Als je met een redelijk grote club speelt en je zoekt een spits, neem dan berbatov! Hij is zo goed in dit spel niet normaal meer!! In 26 wedstrijden heeft hij 28 keer gescoord en 8 assists gegeven.
Hehe, heb deze game vorige maand van mijn PC maar moeten verwijderen. Als je even bezig bent zit je al weer een paar uur erachter. Echt, heb meer dan 400 uur gespeeld ofzo sinds eind December. Kijken of ik dat ook haal met 09, zal zeker wel.